frost

ROMJULA

Og jeg har byttet noen gaver 🙂
Ja ikke mine………
Men for min sønn som reiste tilbake til Oslo i går, og ikke kunne ta de med og bytte der.

Så, unnagjort med slike ting, og det blir tur  på meg og Leia.

Vi gjekk til Mulevika og tilbake mot vatnet og opp.
En liten runde.

Glatt på veiene i dag.
Mye is her og der.
Men, heller det, enn regn og vind 🙂

Det er godt med bevegelse, og spesielt etter all den gode maten og godsakene iallefall jeg har stappet i meg 😀

Her er turen vår:


#Mulevikvegen


Vi er i Mulevika og har utsikt til Muletua på toppen av fjellet du ser 🙂


Tuller litt 🙂


#hundenLeia


En ensom sko i fjøresteinane.


Frost.


God romjul til dere 😀


Her er vi ved vatnet og har utsikt mot skogen og #kvalsvikfjellet.


Flott å være ute i slikt ver, men jammen er det kaldt.

Godt å komme inn og fyre i ovnen.

 

 

#bevegeseg #trim #aktivitet #kaldt #romjul #shetlandsheepdog #utpåturaldrisur #blogg #mulevika #onsdag #tur #fotografering #bilder

 

18 kommentarer

Siste innlegg