blomstring

I MIN HAGE

Ja, i min hage er det blomstring.
Det blir grønt og fint i gresset etter hvert, og det spirer.
Så snart temperaturen fikk stige litt, ble det merkbart grønnere.

Her en liten rundtur.
Etter hvert får jeg nok å styre med…….
Klippe plen og slikt.
Men jeg liker meg ute og da er det greit 🙂


Et tre som har vært i krukke til en jul med lys i har kommet godt i jorda ute i hagen.
Det vokser og trives.


Dette er muligens pinseliljer?
Dde kommer for fullt nå.
De er så vakre <3


Rhododendroen trives 🙂


Denne planten smaker lakris.


Og her er litt av plommetreet mitt.
Håper det kommer mye plommer også i år 🙂


Leia kommer til å være i hagen min nå 🙂


Bjørka kommer for fullt.


Jeg har nettopp ordnet i et bed langs veien.

Sånn……

Så er det bare å følge utviklingen i hagen.
Det er det koselige med vår og sommer, når alt vokser og gror og spretter ut og gir vakre farger.

Nyt dagen!

 

 

 

#blogg #hage #detgror 


 

12 kommentarer

Siste innlegg