tradisjon

SJUTOPPSTUREN
PÅ SANDSØYA

Har nesten blitt tradisjon.
Den gÄr av stabelen langfredag, hvert Är.

Og dette er tredje Ă„ret jeg er med,
og fullfĂžrer.
I fjord avtalte jeg med de jeg gjekk sammen med, at vi kunne gÄ sammen i Är ogsÄ.
De tok bÄt ut, og hadde kjÞpt startnummer til meg og tantejente Veronika.

SÄ var det bare Ä begynne pÄ toppane.


Vi mĂžtes av vakker natur her ute.
Og hvitveisen blomstret virkelig.


Det blei varmt etter hvert. Sola varmer og veret er fabelaktig.


Tid for mat.
Og under er den gode tursekken jeg vant i fjor haust, fra et instagrambilde der jeg drakk en #yt drikk 🙂


Martha og Alf Holkestad.
Kjekke tur-venner 🙂

SĂ„ er vi klare etter en god matpause.
Og sikter oss inn pÄ topp nr 4.


Dollsteinen bak meg og tantejente Veronika.
Er glad hun ville bli med.
Hun er glad i fjellet slik som meg <3


Her er vi pÄ veg mot siste toppen.
Og endelig fremme ved TOPP 7!
Yeea!


Medalje, kaffe og vaffel 🙂
Jepsipepsi!

Martha og Alf kom i bÄt, og vi er tre heldige som fÄr sitte pÄ tilbake til Larsnes, der bilene stÄr og venter.
SÄ slapp vi vente pÄ ferge.


Samme fjell-anorakk da 🙂


Farvell for denne gangen 🙂


Dei er sÄ kjekke disse to <3
Herlig turfĂžlge.
Tusen takk for turen 2017 ogsĂ„ ser vi om det klaffer for turen 2018 😀

#sjutoppsturen2017 #sandsÞya #topptur #fjelltur #vennelag #tantejente #blogg #langfredag #natur #pÄske #utpÄturaldrisur

16 kommentarer

Siste innlegg