siste sprell

NYTTÅRSAFTA

Siste dagen i Ă„ret.
Og dÄ blir det enten nyttÄrsbad eller tur med kjole.
Og tur blei det.
Til #Ystevika, med kjole.
Opplett, hagl og regn og for ikkje Ă„ glĂžyme, vind.

Enda eit Är har gÄtt.
Siste timane fÞr det nye Äret ringast inn.


Eg har hatt eit fantastisk Ă„r.
Eit Är som egentlig har gÄtt alt for fort


..
Men, takknemlig for alt eg har fÄtt oppleve.
Fantastiske turar i fjellet i dette vakre landet vÄrt.
Turar og opplevingar med gode venar eg set sÄ umÄteleg stor pris pÄ.
Familie.
Mine to fantastiske gutar som eg er sÄ stolt over.
Eg er tante til verdens herligaste gjeng.

Eit Är der eg har kjent veldig pÄ savnet av noko viktig som har forsvunnet frÄ livet mitt.
Pappa.

Eg er ikkje redd for Ă„ vĂŠre meg sjĂžlv.
Har lĂŠrt meg det Ă„ vĂŠre stolt over meg og mitt.
Ikkje la “Jantelova” take heilt overhand.
For tingen er at DU SKAL TRU AT DU ER NOKO.

Lev I livet.

BÞlgene kan slÄ deg hardt i bakken, men med gode mennesker rundt, kommer ein seg opp igjen, gong etter gong.

SÄ grip dagen, sÄ godt du kan.

Eg er takknemlig.
Takk for eit fantastisk Är pÄ godt og vondt.

SĂ„ ser eg fram til det nye Ă„ret.
Nye utfordringar og gleder.
Turar og treningstimar.
Naturen som lagar seg til kvar ei Ă„rstid.
Vennskap og nye bekjentskap.

Eg gler meg!

 

GODT NYTT ÅR!
 

 

 

 

#sistesprell #nyttÄrsaften #sisteturenut #selfie #natur #sunnmÞre #godtnyttÄr #blogg #hav #himmel #turglede #kjole #utetid #dagen #friluftsliv

 

10 kommentarer

Siste innlegg