trening

Ei herlig økt.

Jeg trenger trening selv om det er romjul og helligdager 🙂

Har slitt med hofter og rygg i over 3 uker………..
Gått små turer og ikke kunnet trene noe særlig styrke.

Men i dag tok jeg tak, og meldte meg på spinning.
Og før det, en liten joggeøkt med styrketrening.

Aktiv treningssenter Herøy er helt toppers.


Klar for noen runder på tredemølle, med musikk på ørene.
Tar en runde eller ti før styrke.
Men ryggen har kranglet lenge (prolaps) så i dag blei det ei forsiktig økt der.

Styrke er topp.
Jeg har forskjelllige apparater jeg tar 8 repetisjoner x 3 på.

Så trenger jeg den energien jeg kan få før spinninngtimen.
Tantejente Veronika er hjemme på ferie fra Bergen.
Hun er spinninginstruktør i dag.
DYktig!
En ganske knallhard time, selv om hver enkelt gjør etter hva de klarer.

Det har vært julepyntet ved instruktør-plassen 🙂

Ja her er sammensurium av spinning-sko, joggesko, vannflaske og slikt en trenger.

Jeg er ganske svett, sliten og fornøyd etter et par timers trening <3

Fitbitten satte jeg til ladding og skulle ha på treningen, men den var jo ferdigladdet da jeg kom hjem. Glemte den rett og slett da jeg dro avgårde.
Da jeg tok den ut av ladekabelen, kom det to søte ord frem på skjermen; LOVE YOU!

Jepp.
Love you too <3

Herlig treningsøkt.

 

 

 

#fitbit #trening #aktivtreningherøy #aktivtrening #styrke #fibromyalgi #smerter #treningsglede #motivasjon #spinning

 

10 kommentarer
    1. SÅ flink du er , jeg trodde du hadde klippet deg også, men så det var hestehale eller noe 🙂 Jeg har ikke gjort NOE i dag, bare kjøpt dvd, og spist sjokolade 🙂 Og heklet litt 🙂 Litt deilig også da 🙂

    2. Phuu..blir jo sliten av å se på deg..hihih..jeg gikk lang tur idag..til tross for ryggen krangler igjen..falt i skogen forrje dagen, og den merkes..men blir jo ikke verre av å myke opp litt.. Du er sprek..:-)

    3. herligheten så flink du er,en skikkelig motivator hi hi ) skal ta meg sammen eg også men etter juleferien hi hi ,i dag var det gjestebod og da blir det ikke mye til trening da nei )

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Huff da………. slo deg i ryggen du da………….. det er trasig…. Jeg prøver å være sprek, selv om det er slitsomt av og til . 🙂 Men jeg trenger det, og det gjør meg sterkere og bedre i kroppen 🙂
      God bedring med ryggen din 🙂

    5. fruensvilje: Ja – nei – en må trene når en har anledning, Jeg har slappet av, vært på trening og i kveld på kino med yngste guten 🙂 Godt å bruke tid i lag med gutta boys 🙂 Robert har jo ikke vært hjemme på et år, så koselig å gjøre slike ting, som kino 🙂 Jeg trener jeg 🙂 Det er topp!!! hihihi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg