magisk

BLOG AWARDS
2016

 

Om du lurer på HVA det er, så klikk på bildet under.

 

For om du gjorde det, altså, klikket på bildet over, ja så kom du til 
#MAGISKLIV 
sin 
BLOG AWARDS 2016

Og jammen meg så har hun 21 vinnere hun skriver om.
Og, vet du hva?!
Jeg, #Etdiktomdagen – er en av vinnerne!!!

Og hun skriver så fint om oss alle.
Og de tankene hun har om oss bloggerne.

Jeg er veldig glad for at jeg kan inspirere med mine fjellturer og treningsinnlegg.
Det er viktig for meg å være aktiv, og jeg deler det med dere.
Naturen er viktig for meg, og jeg deler det med dere <3

 

Tusen takk, #Magiskliv – som har nevnt meg så flott i blogg-awards 2016.
Jeg er årets trenings- og helseblogg <3

Og til alle dere andre som kan smykke dere med en flott tittel  – gratulerer!!
Du er vakker, magiskliv <3

 

 

 

#magiskliv #blogg #bloggawards2016 #takknemlig #glede #inspirasjon #desember #godeord #trening #helse #magisk #littavhvert


 

 

12 kommentarer

Siste innlegg