shopping

TIRSDAG

Jeg skal til Volda sykehus for røntgen av hofter, og da er det veldig koselig at Connie – fruensvilje – slenger seg rundt og tar bussen innover.
(Eller heter det utover – fra Leira ?)
Hehehehe
Vi har avtalt ü møtes for en kaffe og prat.


Jeg er trøtt men klar 🙂
Nytt skjerf for årstiden vi går inn i har jeg også i dag 🙂
Det er grått og høstlig 🙂


Jeg skal plinge Connie når jeg er ferdig på sykehuset – og litt før 11.00 er jeg i Volda sentrum og plinger.
Jeg parkerer bilen og gĂĽr mot der hun sier hun er.
Koselig!!


Connie har en slik flott paraply – slik som frodith har – men andre farger.
Det lyser opp en ellers så grå dag med en slik herlig fargeklatt 🙂

Ja her har vi da altsĂĽ vĂŚrt og shoppet.

For Connie kunne fortelle at hun hadde vært og funnet noe ala Desigual på en butikk – på tilbud!
Og da var jeg snar å be henne vise meg butikken – og jaggu meg så ble det handel på meg også 😀


SĂĽ gjekk vi strake veien til kafeteriaen for ĂĽ spise, drikke kaffe og skravle litt.


Flotte Connie med en herlig Desigual-genser på seg 🙂

Koselig å treffes – og nå er det jo slik at det er ikke den aller største avstanden mellom oss, så det blir nok flere turer mot Volda.

Takk for herlig prat, fruensvilje!
 

Som min besteste venninne sier sĂĽ fint:

STÅ DEG VEL!
 

 

 

 

#blogg #tirsdag #shopping #kafè #godepraten #stüdegvel #fotografering #dagen #sensommer #august 

14 kommentarer
    1. takk for en hyggelig dag til deg ogsü )) kjekt ü kunne ha en slik dag sammen nür det regner ute )) for jammen øser det ned her pü Leira hi hi .Neste gang blir det tur i Volda )) det gleder jeg meg til

    2. Sü koselig! ja, sü du fikk handlet litt du ogsü! Da mü du vise hva du kjøpte da..:-) Høres ut som en innholdsrik dag! HA en god kveld!

    3. Det skjerfet sĂĽ godt og varmt ut 🙂 SĂĽ hyggelig at dere møttes og kosa dere, trenger litt slike ting i hverdagen… Og moro at du fikk kjøpte deg noe ogsĂĽ, hĂĽper du blir fornøyd <3<3

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: heheheehe joda en dag skal jeg få tatt bilde av meg i den desigual-lignende kjolen 😀 Tror jeg skal spare den til Kreta-turen i oktober 😀 Ha en koselig kveld du også 🙂 Jeg skal snart på kor-øving 😀

    5. fruensvilje: 😀 !!! Det gleder jeg meg til også !!!
      Er litt trøtt i dag kjenner jeg – er nok veret som har innvirkning.
      Har prøvd ligge litt på sofaen men får liksom ikke til å slappe av da kroppen er litt småverkende når jeg er rolig for lenge 🙂 Snart kor-øving her nå 😀

    6. Det er så koselig med de treffene deres, og jeg kjenner til sånne treff, har hatt mange av de med Ladyaugust f eks, og Kjersti mange ganger nå. Man begynner etterhvert å kjenne hverandre litt 🙂 Koselig med nye venner i voksen alder 🙂 Jeg er veldig spent på det DU kjøpte deg da 🙂 Klem <3

    7. Koselig ĂĽ fĂĽ nye venner via bloggen, og dere bor jo ikke kjempelangt fra hverandre ettersom jeg har forstĂĽtt! Flott “portrett” av bĂĽde deg og Connie! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg