forskjellig

FREDAG

 

Ja – fredagen var planlagt.

Skulle til Volda pÄ medisinsk poliklinikk og deretter fjelltur til Rotsethornet som er i Volda.
Og Rotsethornet har jeg ikke vĂŠrt pĂ„, sĂ„ gledet meg til den turen 🙂

Etter frukost tenkte jeg dra tidlig avgĂ„rde 🙂
Hadde time 11.30.
Ville ordne litt forskjellig pÄ veien.

SĂ„ ringte telefonen.
Hmmmmm er det jobben?
Nei
..
“Hallo, det er fra medisinsk poliklinikk”
Legen er syk og timen din mÄ avbestilles.

 

Grrrrrr altsÄ.
Jeg har ventet pÄ den timen i nesten 1 Är.
Hvor lenge mÄ jeg vente nÄ igjen da??
Jaja  syke kan vi alle bli, sÄ jeg fÄr bare vente pÄ ny beskjed.

SÄ tok planen brÄtt en annen vending.

Jeg dro pÄ Byggfag-butikken og kjÞpte maling!

Heheheh

Ja, sÄ nÄ skal jeg fÄ meg NYTT rom.
Det er sÄ forskjellig man finner pÄ slike dager som blir helt omskiplet.

Da var det det som skulle til for at rommet mitt skulle fÄ en ny shining.


Utsikt rett i hagen og hekken. fra soverommet 🙂

Rommet gjekk fra mellomgrĂ„tt til sommer-sne 🙂
Lyst og fint.
Og mÞbler mÄ ogsÄ friskes opp.
Dette liker jeg Ă„ pusle med 😀 !


Skrue ned og skrue opp



Flytte hit og flytte dit


.
Ja
..
SĂ„nn gĂ„r no dagen 🙂


Morsomt med en snap ut til verden for oppdatering 😀   hehehehehe


SÄ ringte broderen og lurte pÄ om jeg ville vÊre med han og Anita pÄ kino.
LĂžvekvinnen.
Og det sa jeg ja til og sa han mÄtte spÞrre moderen om hun ville ogsÄ.
Og hun ville selvfĂžlgelig vĂŠre med – sĂ„ her stĂ„r vi og venter pĂ„ de som har billettene 🙂

Basert pÄ virkelighet.

Helt grei film.
Til tider rĂžrende, men bitte litt for lang synes jeg.
Men helt ok Ă„ fĂ„ med seg denne filmen 🙂

 

 

 

#forskjellig #dagen #oppussing #maling #kino #lĂžvekvinnen #fredag #sensommer #august #fotografering

8 kommentarer
    1. Tror jeg mĂ„ fĂ„ sett den pĂ„ en eller annen mĂ„te 🙂 SĂ„ kjedelig med legen da, men hĂ„per du fĂ„r ny time snart igjen da 🙂 Ha en strĂ„lende dag <3

    2. jammen ble dagen din innholdsrik,og bare det Ă„ male hele rommet og det helt frivillig hi hi ,ja det er jo helt utrolig bare det ) jeg liker ikke Ă„ male )
      og sÄ kino ogsÄ,ja dere koser dere virkelig ) kjekt .
      Rosethoornet ja,jeg bodde i Volda i 15 Är og jeg har faktisk ikke vÊrt pÄ Rosethornet selv ) tenkte pÄ det da vi bodde i Volda for et par Är siden,men det ble ikke da eg var alene ) hÄper du har hatt en fin lÞrdag ogsÄ da

    3. SÄ flink du er! ja, den filmen vil jeg ogsÄ se.. men ikke pÄ kino..venter til den kommer pÄ tv, eller kjÞpefilm..hihi. Ha en god kveld!

    4. fruensvilje: Joda nĂ„r jeg finner ut ting sĂ„ mĂ„ det skje der og da………. hehehee 🙂 Vldig greit Ă„ fĂ„ malt rommet selv om jeg egentlig har andre planer etter hvert med oppussing………….. men forandring fryder <3 Kino er jeg glad i 😀

      LĂžrdagen har vĂŠrt herlig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg