utetid

IGESUNDHETTA

OG

IGESUNDVARDEN

Fikk melding i gÄr, om jeg ville gÄ tur i dag, at med tantejenta mi, Veronika.
Og det er klart jeg vil det 🙂

Vi avtalte kl 17.00 – da hun var ferdig pĂ„ jobb 16.00.

Vi parkerte bilen og gjekk oppetter veien fra Spar-Fylling.

SĂ„ begynte det med et skikkelig regnvĂŠr.
Skikkelig ĂžsepĂžse.
SĂ„ vi parkerte oss under tak ved garasjen til Signe, og stod der en stund.
SĂ„ lettet det opp og vi gjekk videre.
Og etter det var det opplett hele runden 🙂

Jeg hadde selfiestangen i veska – for den mĂ„ jeg bli litt mere vant med.
Heheheh

 


Her er vi pÄ #Igesundhetta.
Det blÄser litt.


VI er kommet bort til #Igesundvarden.
Veronika skriver oss inn i bÞkene pÄ vardane.
Runde er bak til venstre i bildet.


Testing testing



Er vi der?
Hehehe

Det er en fin liten runde rundt Igesundfjellet.
Igesundhetta og Igesundvarden er en herlig tur med flott utsikt.
Godt merka.

 

 

#utpÄturaldrisur #turvenner #tantejente #fjelltur #utetid #friluftsliv #turerifjellet 

 

 

6 kommentarer
    1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja nĂ„ har det vĂŠrt mye Ăžs pĂžs og vind…………….. ikke enkelt Ă„ lĂžpe mellom byene heller…………. nĂ„ vil jeg ha sol igen sĂ„ jeg fĂ„r malt rekkverk pĂ„ altanen min !!!! Det er det som gjenstĂ„r av at hele huset har blitt malt hvitt i sommer. SĂ„ noen fineversdager har vi hatt………. men vi vil ha mere!!!!!
      Ja det er fint her pĂ„ sunnmĂžre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg