speil speil

Hei og god morgen!

 

I gĂĽr hadde jeg tid til litt av hvert.

Trening, maling og fjelltur.

Jeg hadde malt en speiel – ikke for at jeg hadde planlagt det, men fordi jeg vimset borti den med malerkosten da jeg var ferdig og nesten hadde ryddet vekk alt.
Ja og hvorfor jeg vimset borti med malerkosten, jo, det var fordi den speielen stod ute for øyeblikket…..
Da jeg ikke helt visste hvor jeg skulle henge den opp…..
Fikk den av broderen som holder på tømme leiligheten og skal flytte til Spania……

Ja, så stod den der da, brun og fin, også kom jeg med hvitt på malerkosten og måtte selvfølgelig treffe speielen….
Så da ble den hvit……
Og hvorfor jeg forteller dette……
Jo, det er fordi den stod ute til tørking, og jeg dro pü fjelltur.

Mr Sniff syntes den speielen var interessang.
Han har sikkert gĂĽtt og beundret seg selv hele tiden mens jeg var pĂĽ fjelltur.

Sü fikk jeg ideen om ü prøve ta bilde av ham som speilet seg.
Vi speilet oss litt begge to 🙂

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Morsomt 🙂
Og dette siste bildet av Mr Sniff synes jeg var herlig <3
Han hører lyder over alt og er klar ferdig løp på null komma null………..  ja av og til…….. hehe for han er egentlig veldig bedagelig anlagt 🙂

 

#foto #speiel #selfie #skogskatt #katteliv #littavhvert #speilspeil #katt #bedagelig

Så, det var speil speil for denne gang 🙂

 

16 kommentarer

Siste innlegg