skodde

HASUNDHORNET

533 moh.

 

Man starter denne turen ca pĂĽ 300 moh sĂĽ det er en veldig grei tur.

I dag valgte vi denne da vi sĂĽ muligheten for litt sol der.
For vi skulle egentlig på en TI-PÅ-TOPP tur til Laupsnipa.
Men, der regnet det, sü vi snudde og kjørte til Ulsteinvik.

 

Og det første vi møter nür vi gür ut av bilen, er en dame med to STORE hunder.
Og jeg tenker selvfølgelig pü

Elevele 

med en gang.

Jeg spurte om jeg kunne ta et bilde av henne og hundene, og ja, det kunne jeg, nür jeg fortalte at jeg blogget med en som hadde slike hunder. 
Jeg glemte å spørre etter navnet hennes…… men her er bildet.


De var sĂĽ rolige som bare det.


Det er sol et godt stykke sĂĽ vi hĂĽper at det holder til toppen, men den gang ei.
Det tykner til.


SĂĽ da er det bare ĂĽ rusle samme vei tilbake.

Inn i skoddeheimen.


Så lysner det igjen når vi kommer ned noen høydemetere 🙂 
Flotte farger ut i havet.


Ja, jeg synes det ser ut som en hjerteformasjon 🙂


Et utsiktsbilde over #Ulsteinvik og mot Herøy.

 

 

Enda en herlig tur at med tantejenta mi, Veronika 😀
 

 

 

#skodde #søndagstur #fjelltur #selfie #friluftsliv #turerifjellet #trim #glede #bevegelse #puls #natur #fotografering #bilder

16 kommentarer
    1. Kristin som har kennel Quinquinas – dette er altsĂĽ min fremtidige oppdretter 😀 <3 Jeg bare mĂĽ ha valp etter tispen i front her <3 SĂĽ gøy at det var de du møtte pĂĽ 😀
      Det gjorde uten tvil turen din enda bedre 😉 ha ha

    2. Elin SlĂĽen: Hva?! Hun spurte meg hvem jeg hadde pĂĽ blogg og jeg fikk helt hjernteppe…. hehehehe sĂĽ gøy da!!!! Jeg skulle jo husket ELIN selvfølgelig men det var kortslutning i topplokket 😀

      Hehehe jeg gjekk og tenkte pĂĽ hvor dum det gĂĽr an ĂĽ bli…….. ikke spurte jeg hva hun heter og ikke husket jeg hva DU hette der og da 😀 hehehe men problem løst da DU visste det 🙂 SĂĽ morsomt!!!
      Spennende da, med valp fra hunden hennes 🙂

    3. He he.. Hjerneteppe er et god kjent fenomen 😉
      Ja, jeg syns hundene hennes er helt fantastiske- rolige, snille og verdens skjønneste liksom 😀 Og hu er jo bare verdens koseligste person selv 🙂 Håper det blir valper der med tiden <3

    4. Elin SlĂĽen: Ja, hun skrytte av de og var veldig fornøyd. Hun var veldig interessert i hvem jeg kjente pĂĽ blogg med slike hunder……. kanskje hun hadde en anelse om at det var deg?! hehehe Vi fĂĽr satse pĂĽ at det blir valper der – sĂĽ du fĂĽr deg en hund fra sunnmøre 😀

    5. Så heldig du er som traff på sånne flotte hunder! De er så staselige og flotte! ELSKER ulvehunden! har hatt en..så vet hvor gode og rolige de er.. 🙂 Synd dere fikk tåke..vi gikk tur i øspøsregn, også lettet det når vi kom hjem..maks uflaks! hihihi. flotte bilder, og ja, så klart så fikk du et hjerte! Ser det helt klart jeg..

    6. Jeg linket innlegget ditt pü facebooken hennes- uten ü spørre deg :O he he..
      Ja, hund fra Sunnmøre hadde ikke vært feil 🙂 Denne tispen er jo beslektet med min første Ulvehund, Trier- det er jo litt ekstra stas nå når han ikke er her mer 🙂

    7. en flott tur,og sĂĽ flotte bilder.Det var megastore hunder ja,dei treng litt plass disse hi hi.Kjedelig med tĂĽka,men heldigvis ble det sol innimellom

    8. fruensvilje: Det var en helt grei tur 🙂 Vi skulle jo egentllig på en topptur hadde vi planer om men måtte snu 🙂 Vi har jo hatt mye flott ver selv om nordavinden har vært hard 🙂 Håper og tror at det nå blir litt varmere i veret 😀

    9. Skjønner godt at du tenkte på Elin 😀 Det gjør jeg også når jeg ser sånne hunder 🙂 Det er et utrolig flott landskap og natur hos deg! Skulle ønske det var samme utsikten her i området, noe det absolutt ikke er. Men deilig å komme seg på tur uansett da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg