hagen

NĂ„r man har hage, ja, da mĂ„ man stelle den da 🙂


SĂ„ i dag har jeg klippet plen.
Det vokser fort pĂ„ en uke – sĂ„ i dag var det pĂ„ tide.

 


Her har min spanske kjÞrvel vokst ganske bra. 
SĂ„ stor har den ikke vĂŠrt fĂžr.
NĂ„ kan jeg gĂ„ og tygge lakris dagen lang om jeg vil, ja for av denne smaker det rett og slett lakris 🙂



Jeg prÞver igjen Ä fÄ denne til Ä vokse seg stor og fin.
Har ogsÄ fÄtt denne fra Anne Louise i Dalsfjorden, som jeg ogsÄ fikk kjÞrvelen av.
Denne grĂžnne er et krydder som er godt Ă„ bruke til fiskeretter.

 


RipsbÊr-tre som er ganske lite ennÄ og vet ikke om det blir moden bÊr i Är, men hÄpet er at neste Är blir det.



Og til slutt min Rhododendro nr 2.
Jeg har en rÞd ogsÄ denne med lilla blomster.

Ja, det er sÄ forskjellig Ä styre med ute og rundt huset.
Jeg elsker Ă„ vĂŠre ute.
Har klippet litt greiner her og der, fra trĂŠr som vokser seg hĂžye.

 

 

#hagen #kjĂžrvel #rhododendro #klippeplen #hagenmin #ripsbĂŠr
 

18 kommentarer

Siste innlegg