1 år siden

Hei og god morgen.

I går, for 1 år siden, startet min blogg.

Planen var å legge ut 1 dikt om dagen, og derfor fikk bloggen min navnet: 

ETDIKTOMDAGEN.

Mitt andre dikt som ble lagt ut, kan du se om du klikker på bildet under.

Det heter

TREET

 

Jeg er glad i å skrive dikt.
Det er en måte for meg å komme meg ut av ting.
Jobbe med tanker.
Terapi.

Etter hvert har det blitt mange forskjellige innlegg utenom dikta mine.
Og jeg har kommet til å bli glad i å være her på blogg.
Se hva dere andre sysler med, og få tips og veiledning til mangt og meget.

Tusen takk for at dere er der ute <3

Ønsker dere alle bloggere og ikke bloggere en herlig lørdag!

 

 

#1årsiden #etdiktomdagen #terapi #treet #blogg.no #bloggvenner #fotografering #terapi #tanker #mai

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg