vÄrfÞlelsen

VÅREN ER HER!

Ja!

VĂ„ren er her, og det spirer og gror blandt blomster og trĂŠr i hager og rundt forbi.

VĂ„r!

Vi letter pÄ antrekket og tar av litt vinterklÊr.

Ser gjennom skapet etter passelige vÄrklÊr.

Åh sĂ„ herlig – det er vĂ„rsol og det spirer.

Snþen er borte og det blir lenge til neste gang 😀

JOMMEN SA JEG SMØR!

Hva?

Stemmer det ikke?

NEI!

Det snþr det snþr – tiddelibom!!

Dette er dagen i dag – selv om det er vĂ„r.

Men vet du, det gjĂžr ingenting.

Jeg er frisk og rask og gleder meg over dagen.

SnĂž eller ikke – vĂ„ren er her uansett og jeg tar pĂ„ en tykkere jakke og gĂ„r ut og nyter dagen.

GRIP DAGEN!


Mr Sniff er ikke sĂ„ glad i denne snĂžen, fĂ„r jeg fĂžlelsen av 🙂


PĂ„skeliljene er dekte av hvitt 🙂


Jeg vil opp, sier Mr Sniff.
Hehehehe vi kan iallefall late som det er det han sier 😉


Please!!!
Vil ikke stÄ her i snÞen :-/
LĂžft meg opp da <3


BjÞrka som har kommet sÄ langt allerede.


Se sĂ„ fint det er med snĂž da 🙂

Det er sÄ godt Ä rusle av sted og nyte solen som titter frem og gjÞr at det smelter i rekordfart.


Ja, jeg er fornþyd nok jeg 😀


PĂ„ vei ned til min moderen – og der er mitt tantebarn fra FlorĂž pĂ„ besĂžk.
Hun blir 15 Ă„r i morgen og skal snart konfirmere seg 🙂


GrÄgÄsa.


Det er jo vakkert med denne snĂžen som legger seg over alt.


Ja, malerisk pÄ en mÄte.

Ja, greit Ă„ vĂŠre positiv.
Jeg har ikke noe problem med at det kommer snĂž.

Men jeg skal pÄ konsert i kveld og mÄ kjÞre bil, sÄ det hadde vÊrt greit om det ikke kom mere nÄ.

Konserten jeg skal pĂ„, er BEATLES – med lokale artister og Janitsjar-orkesteret.
Gleder meg storlig!

 

Ønsker dere alle en god lÞrdag, med eller uten snÞ!!

Takk og takk for at du var innom her 😀

 

 

 

#vÄrfÞlelsen #grÄgÄs #skogskatt #snÞ #positiv #utpÄturaldrisur #gripdagen #lÞrdag #fotografering #natur #dagen #friluftsliv #glede #himmel #april

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg