ut i det fri

FREDAG

Og nÄr en da vÄkner opp til at det snÞr ute, ja da lurer en virkelig pÄ hvilken Ärstid det er.

Men, det er jo vĂ„r – og det vet vi alle som en 🙂

Men allikevel da

  hehehe

Jajaja  ikke sĂ„ mye annet Ă„ gjĂžre med det, enn Ă„ nyte frokost, fĂ„ pĂ„ seg klĂŠr, og GÅ UT en tur.

Mulevikvegen til Mulevika i dag.

Et herlig lys ute – selv om jeg er litt usikker pĂ„ om det kommer en snĂžbyge eller om det forblir opplett.

 


Det er mĂžrke skyer mot syd.
Men se hvor vakkert det er da <3


NÄr man har gÄtt et stykke til og snur seg, og ser mot nord, er det lyst og lett og herlige skyer.


Det titter frem nydelige smÄ <3


SĂ„ er jeg kommet til Mulevika – og en #selfie mĂ„ til her 🙂


Det er mye skum !


Tare og skum 😀

Det er herlig Ä rusle rundt her og hÞre pÄ suset fra storbÄra som velter inn.


Jeg kan gÄ her hele dagen. 
Glemmer tid og sted blandt sand, stein og bĂžlgesuset.


Mye tare har kommet inn med sterk vind de siste dager.


BĂžlgene slĂ„r mot steinene 🙂


De bitteste bittesmÄ stikker frem <3


En hvitveis stÄr der sÄ ensom i vinden.


Og et hjerte pÄ min vei er ikke unormalt.

PĂ„ vei hjem kom en snĂžbyge.

Og da jeg kom hjem, var den ferdig og solen skinte fra blÄ himmel igjen en stund.
Veldig skiftende dette vĂ„r-veret 🙂

Ønsker dere alle en fortsatt herlig fredag, med eller uten snÞbyger.

DET ER VÅR!

 

 

 

#vÄr #utidetfri #dagen #friluftsliv #hvitveis #mulevika #mulevikvegen #hav #himmel #skyer #fredag #hjerter #fotografering #natur #sunnmÞre 

 

14 kommentarer

Siste innlegg