vÄrregn

VANDRING LANGS MULEVIKEN

 

Ja, kan man kalle det plutselig for vÄrregn nÄ? 
NÄ nÄr pÄsken er over, og temperaturen plutselig er litt annerledes.
Ja, for her regner det, og skodda henger ned i fjellsiden.

Det regnet ikke sÄ mye da jeg var ute og gjekk tur.


MĂ„tte se etter epletreet mitt i hagen, og der var det drĂ„pemotiver ogsĂ„ 🙂

SÄ gÄr jeg i Mulevikvegen, og plutselig er det en stor tue med Hestehov rett foran meg.
Ja, da mĂ„ jeg bare knipse et bilde da 🙂

Jeg gÄr ikke ned pÄ stranden, men fÞlger stien videre langs fjellet.
Her gÄr jeg noen ganger, og gÄr stien litt oppe i fjellet innover, og nÄr jeg snur sÄ gÄr jeg langs sjÞen og klatrer litt fra stein til stein.

Ute pÄ tuppen av fjellet der, er Muletua, som jeg ofte gÄr tur til.
Og ellers over hele fjellet nÄr veret tilsier det.

Her nÊrmer jeg meg skorpesundet, og da blir det litt brattere og jeg vet ikke helt hvor jeg skal gÄ for Ä komme
rundt til skorpesundet, sÄ jeg snur her, og gÄr langs sjÞkanten og store steiner.

Det er smÄ og stÞrre flotte huler og grotter nÄr en gÄr nÊrmere sjÞen.
Og det er mye grþnt i disse grottene 🙂
Tenkte jeg skulle finne 4-klĂžveren her, men den gang ei.


Nydelig farge pÄ denne planten som jeg ikke vet hva heter.
NÄ males naturen i de flotteste farger, og vi har sÄ mye Ä se fremover mot, nÄr det vÄres <3


Et lite sneglehus.


Ja, ogsÄ mÄtte jeg bare lÞfte pÄ plass en stein da

..
Hehehehe 


Kusymra blomstrer og det var mange av de langs stien i dag.
Den er faktisk fredet, denne lille blomsten.


Det er mosegrodd mange steder, men utsikt har vi heldigvis.


Litt mere av denne vakre.


Hjerter var det mange av langs min vei.


SÄ nÊrmer det seg slutten av turen for i dag, og det regner bitte litt mere nÄ.


Skodda siger til og fra, og det er rÄtt ute.
Godt Ă„ komme hjem til tak over hodet.

 

 

 

 

#vÄrregn #dagen #kusymre #hestehov #vÄr #mulevika #sneglehus #drÄpe #selfie #utetid #natur #glede #friluftsliv #tirsdag #regn

 

18 kommentarer

Siste innlegg