Challenge missmommy

Hei og god ettermiddag!

I dag er det den 5. challenge til missmommy.

Dagens oppgave lyder slik: 

GjĂžr noe bare for deg selv. Noe DU har lyst til.

Hmmmmmmm ja jeg var til frisĂžren og fikk klippet tuppene pĂ„ hĂ„ret mitt. Det er noe bare for meg 🙂

 

Men fĂžr det sendte jeg ut en melding pĂ„ en privat chat pĂ„ FB som vi arbeidskollegaene i DYTT har. Jeg ville gĂ„ en tur og lurte pĂ„ om andre ville vĂŠre med. Vi ble to som gjekk i underkant av 9000 skritt. Yohoooo  vi er dyktige. Jeg visste at jeg i dag kom til Ă„ gĂ„ i mĂ„l pĂ„ konkurransen, sĂ„ da jeg kom hjem etter tur og frisĂžr, sĂ„ tok jeg en runde i bygda, og jeg var da oppe i 14758 skritt. Jeg var i mĂ„l 🙂

Jeg har gĂ„tt fra SOTA SÆTER til HAUKELI SÆTER. 

350 km 🙂

Jeg er kommet i mÄl som individuell men jeg gÄr videre til  min gruppe er i mÄl. Og jeg gÄr videre etter det ogsÄ, for det er jo det som er meningen, at folk skal bli mere obs pÄ egen helse og fokus pÄ aktivitet. SÄ jeg gÄr videre som fÞr.

 

Ønsker dere en strÄlende fredag!!

 

#dyttno #nyttÄrsmarsjen #utetid #challenge #missmommy #littavhvert #gjÞrnoefordegselv #imÄl

16 kommentarer
    1. Wow! Gratulerer sÄ mye! Det er godt gjort av deg med sÄ mange km! 350 km!!! Det er bra ! Og det er jo for deg!! Flott innlegg ! Og en tur til frisÞren hÞrtes deilig ut:)

    2. Herlig Ă„ fĂ„ fikset litt pĂ„ hĂ„ret! 😉 Og 9000 pĂ„ Ăšn tur!? Wow, det er jo rĂ„bra! Flink du er, og gratulerer med Ă„ nĂ„ mĂ„let! 🙂 Ja, nĂ„ er det bare Ă„ fortsette i den gode steamen! God fredag. <3 Klem.

    3. missmommy.blogg.no: Yeeee 🙂 !!! Tusen takk <3 Ja i dag ble det bare tuppene av hĂ„ret. Jeg bruker ta sĂ„nn annen hver gang med litt etterstriping og klipp og bare klipp. Ellers blir det voldsomt dyrt nĂ„r en skal vedlikeholde sĂ„ det ikke blir tĂžrt og flisete - for da mĂ„ man jo klippe sĂ„ mye mere av hĂ„ret plutselig 🙂

    4. Gratulerer ! Sannelig har du vĂŠrt flink Ă„ gĂ„, sĂ„ den skrittelleren din fĂ„r virkelig kjĂžrt seg 🙂 Men det er jo meningen ogsĂ„. Ha en fin helg:-)

    5. Gratulerer, sĂ„ herlig flott 🙂 Ja, viktig Ă„ fortsette Ă„ gĂ„ 🙂 Jeg klarer ikke sĂ„ mange skritt til dagen selv jeg….men sĂ„nn ca. halvparten av hva du gikk i dag, pleier jeg vel omtrent Ă„ gĂ„. Noen ganger mer 🙂
      Og et frisĂžrbesĂžk skal jeg ogsĂ„ unne meg snart 🙂
      Fin kveld til deg <3

    6. SĂ„ flink du er! Gratulerer! og det passet jo veldig til challengen i dag da.. og frisĂžr!

    7. Gratulerer!:D 350 km pĂ„ 23 dager det er jo godt over ei mil om dagen! “Vad duktig” – som svenskene sier. Jeg er “rĂžtin” nĂ„. I helga skal jeg ut og gĂ„! 🙂

    8. Eva: Det er vel egentlig sĂ„nn opp og ned med antall skritt. Men snittet ble bra da….. NĂ„ har konkurranseinstinktet vĂŠrt pĂ„ hĂžygir og da blir det mange mange skritt heheheh nĂ„ roer det seg litt mere for jeg er jo i mĂ„l….. og vet sĂ„nn ca hva som trengs for Ă„ oppnĂ„ de 10 000 skritt som er anbeffalt pr dag 🙂

      God natt til deg 🙂

    9. margarites: Hehehe ja takker 😀 !!! NĂ„ er jeg i mĂ„l og konkurranseinstinktet er roet ned. Jeg kommer til Ă„ prĂžve holde meg til iallefall 10 000 skritt for dag som er anbefalt. Skrittsnittet mitt har vĂŠrt i overkant av 19000 til tider. Det er ikke nĂždvendig 🙂 SĂ„ jeg gĂ„r litt mere til normalen – turer blir det uansett som fĂžr 🙂

      God helg til deg ogsĂ„ 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg