Noen har bursdag

I dag har veret ikke vĂŚrt noe sĂŚrlig.

Det har snødd, haglet, sluddet, regnet og blüst.

Men, innimellom har solen stukket frem .

Og i det ene øyeblikket solen stakk seg frem og det ble blått på himmelen, da ville jeg prøve gå en tur 🙂

Samle litt skritt til DYTT  🙂

Og veien var litt sørpete til å begynne med ……

Her gror det……

Men det er ikke opplett lenge…. det starter hagle, sludde, snø og så regn…..

Jeg snur og drar hjemover…..


Mr Sniff er glad for ĂĽ fĂĽ matmor hjem <3

Ja, og den som er bursdagsbarn i dag, ja det er moderen 🙂

78 ĂĽr i dag.

Og hun har invitert familie pĂĽ kaffe og kaker.

Og her er hun – moderen 🙂

Klar til ü ta imot brødre og søstre, svogere og svigerinner og barnebarn.

Vi var 12 rundt kaffibordet.

HUn fikk masse roser i dag – og det er jo bare herlig <3


Og her er kakebordet.
Det var ikke mye igjen nĂĽr gjestene var dradd.
Jeg tok egentlig bare å spiste opp resten av det som var igjen av karamellpuddingen….
Og ble faktisk overfylt i maaaaaaaaaagen av alt det søte……..
Men det er jo helt greit ü spise søtsaker nür det er selskap.

Men ja….. jeg ble stappa mett på søtt……..

Det har vĂŚrt en inholdsrik dag i dag og nĂĽ tenker jeg se litt idol.

Ønsker dere en flott onsdag der ute!

#bursdag #februar #onsdag #utetid #dyttno #natur  #Mrsniff #dagen #kakebord #ostekake

 

16 kommentarer

Siste innlegg