Siste dagen i januar 2016

Ja tenk pÄ det.

Den mÄneden jeg synes er den lengste i hele Äret, er snart ferdig.

Og jeg synes egentlig ikke den har vért lang heller 🙂

Egentlig synes jeg dagene fyker avsted og jeg henger med sÄ godt jeg kan.

Det er vel slik, antagelig, pga forskjellige aktiviteter jeg er med pÄ, og jobb og venner og slikt.

NĂ„r en har noe Ă„ mĂžte hverdagen med, blir ikke dagene lange.

Jeg er et aktivt menneske, og hjelpe meg

. ja
. nÄ har vi meldt oss pÄ noe pÄ jobben.

Ja, for det er sÄ bra Ä kunne BLI motivert OG motivere andre.

Og gjĂžre noe kollegialt sammen er gĂžy.

Og det vi har meldt oss pÄ er:

 

DYTT

 

Ja og det er ikke lenge fĂžr starten gĂ„r heller 🙂

Det blir spennende.

10 000 skritt for dag <3

 

Jeg har muligens gÄtt mine 10 000 skritt i dag




Men startskuddet er ikke fþr 4 februar 😀

Spennende ja 🙂

HĂ„per hoftene holder 😀

heheehe

Men egentlig kan vi regne inn trening pĂ„ treningssenter ogsĂ„ – og det passer meg veldig bra, jeg som gĂ„r pĂ„ STEP, ZUMBA og BODYBALANCE og for ikke Ă„ glemme SPINNING.

Aktiviteten er det ikke noe Ä si pÄ, men motivasjonen er nok ikke alltid pÄ topp.

Men jeg elsker trening sĂ„ det er ikke det vĂŠrste 🙂

Det har lavet ned med snÞ og mÄking mÄ til.

Mr Sniff er ikke glad i snþ
. vil heldst bare inn i varmen 🙂


Kan vi gÄ inn nÄ?!

Jeg har gÄtt min vante runde og var innom moderen
.. ble invitert pÄ middag.

Flotters for da slipper jeg tenke ut noe selv.

Ha en god siste dag i januar 🙂

 

#sÞndag #31januar #snÞ #dytt #nyttÄrsmarsjen #kollegaer #aktivitet #trening #motivasjon #skogskatt #natur #sunnmÞre

20 kommentarer
    1. SÄ nydelig Sniff er, han ser litt vÄt og kald ut ja:). Kjempefine stemningsbilder av den lille vinteren vi har:). Dere er kjempetÞffe som melder dere pÄ dette, men det er vel ei smal sak:), masse lykke til:). Ønsker deg en fin sÞndag:).

    2. Maren: Tusen takk <3 Mr Sniff er en herlig god katt 🙂 Joda men det krever nok sitt..... Ă„ gĂ„ disse skrittene HVER dag 🙂 Men det gĂ„r nok bra 🙂 Vi mĂ„ motivere hverandre 😀 Ønsker deg ogsĂ„ en fin sĂžndag 🙂

    3. HĂžres ut til at du har mye aktivitet foran deg. Jeg har sett denne Dytt kampanjen, og tenkt litt pĂ„ den. Jeg kommer til Ă„ gĂ„ kun for meg selv i tilfelle. Og jeg vet at jeg ikke klarer 10000 skritt hver dag. Det betyr en times tur hver dag etter jobb, og det vet jeg at ikke blir. Til det skjer det for mye annet ogsĂ„. Men det er en fin motivasjon, og Ă„ gjĂžre det sammen er kjempelurt 🙂
      Flotte bilder, likte dem med Mr. Sniff i snĂžen. Ikke greit Ă„ vĂŠre katt og ikke like snĂž 🙂

    4. margarites: Ja vi fĂ„r satse pĂ„ det gĂ„r bra 🙂 Men skritttelleren skal vĂŠre pĂ„ pĂ„ jobben ogsĂ„ 🙂 All aktivitet teller………. Det er ikke mĂ„te pĂ„ hvilke aktiviteter som teller 🙂 SĂ„ det er ikke bare fĂžr eller etter jobb 🙂 Ta den pĂ„ om morgenen og da starter skritta 🙂 Vi fĂ„r krysse fingre.

    5. sÄ kjekk Ä kunne vÊre med pÄ dytt da )) ja noen dager trenger en et dytt,jeg savner det her inne,men jeg har vÊrt flink og dyttet meg selv og det er takket vÊre min aktivitetsarmband ))
      fine bilder,og pus er no helskjÞnn da ) vi var heldige med vÊret fÞrst pÄ dagen,men no snÞr det hos oss ogsÄ,men no er det kvelden sÄ da slipper vi Ä tenke pÄ mÄking ute ))

    6. Januar har fĂžket avgĂ„rde 🙂 Og Mr SNiff ser komfortabel ut i snĂžvĂŠret 😀 Herlige bilder 🙂 Jeg gleder meg til snĂžen gĂ„r, da skal jeg begynne Ă„ GÅ igjen i det minste 🙂 klem til deg <3

    7. Jeg har gĂ„tt med skrittellere i 10-15 Ă„r, lenge fĂžr det ble “in” her hjemme. GĂ„r jeg til jobb, og i jobben sĂ„ kommer jeg opp i ca 7000 skritt, og da mĂ„ jeg ha en tur pĂ„ 30-45 min i tillegg. Det er det ikke alltid jeg fĂ„r tid til, eller prioriterer. Men som du sier – alle skritt teller. Jeg har min teller i bukselommen, og har erfart at ulike tellere gir veldig ulik uttelling nĂ„r det gjelder skritt. Har hatt tre ulike pĂ„ meg noen ganger bare for Ă„ sjekke. Resultatet varierte med opptil 2500 skritt. Lykke til, for det er gĂžy Ă„ prĂžve da 🙂

    8. Du er flink til Ă„ trene og du gĂ„r jammen mye tur: Her mĂ„ det andre kluter til nĂ„, for jeg har IKKE vĂŠrt flink til Ă„ holde meg ved like de siste mĂ„nedene. NĂ„ gĂ„r det mot lysere tider, og da er det mye enklere Ă„ ta seg ut igjen , synes jeg. Fin puselusk, og jeg skjĂžnner ham godt! 🙂

    9. Januar er godt sÄ fort!! Kan ikke tro at det allerede er februar! VÄren nÊrmer seg med stormskritt! Flotte bilder av en nydelig katt;) den er virkelig skjÞnn! Og sÄ fint med snÞ<3 her kommer det vel ogsÄ mer snÞ i lÞpet av uken tenker jeg.. I fÞlge pent.no! Ha en fabelaktig dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg