Tilbakeblikk…………..

Hei!

Snart ringes det nye Ă„ret inn.

2015 er historie og 2016 stÄr nytt og ubrukt.

Jeg startet en blogg tidlig 2015 men trodde ikke det var noe for meg (Janteloven) og slettet den rett og slett. Men fĂžlte at jeg ville vĂŠre med i nettverdenen og dele av mine dikt – og etter hvert mine fjellturer med mer

 sĂ„ i mai 2015 tok jeg skrittet og laget ny blogg. Den mĂ„tte hete det jeg ville  ut med – noe med mine dikt

.. sĂ„ da ble det ETDIKTOMDAGEN. Ja, for det var jo meningen jeg skulle legge ut et dikt hver dag 🙂  Men jeg fant glede i ogsĂ„ Ă„ legge ut andre ting – og i dag er jeg veldig glad i bloggen. Mine bloggvenner og alt jeg fĂ„r lest her inne. 

Det hadde jo ikke vÊrt det samme uten dere som jeg har blitt kjent med her inne. Tusen takk for at dere gir meg sÄ mye av dere selv. Og jeg prÞver gi tilbake <3

Tenkte ville se tilbake pÄ noen dikt jeg la ut i starten av bloggen.

 

Et som har betydd mye, har jeg fÞrt over pÄ lerret og gitt i gave. Personen som las dette diktet for noen Är siden, begynte grÄte av det. Det ble sÄ sterkt for henne. Og hun Þnsket seg teksten pÄ et lerret. Dette ordnet jeg nÄ fÞre jul og hun fikk det i gave <3

Diktet heter KORLEIS og pÄ lerret ble det slik.

 

Et anna dikt som betyr mye er KLIPPE    <3

 

Og sÄ dette som ble skrevet til pappa da han begynte bli meir og meir syk

.. DINE AUGE <3

 

SĂ„ vil jeg ta med dette diktet ogsĂ„ – som er et sterkt dikt. DET ER MAKT I DE FOLDEDE HENDER

 

 Takker for Äret som har gÄtt og gleder meg til 2016.

 

ØNSKER DERE ALLE EN GOD NYTTÅRSAFTEN!!

#blogg #tilbakeblikk #minedikt #dikt #etdiktomdagen #korleis #makt #dineauge #klippe

23 kommentarer
    1. Jeg har lest alle diktene. Likte veldig godt “Korleis” og “Dine Auge”! Ja de to andre ogsĂ„!! Hvis vi bytter ut ordet “makt” med “kraft”, da blir det mer positivt og mindre autoritĂŠrt og manipulerende! Det er KRAFTA vĂ„r vi skal bruke – ikke makta. Krafta i oss sjĂžl – til Ă„ stĂ„ stĂžtt og trygt! 🙂 Du er et koselig bekjentskap her pĂ„ bloggen. Du maler vakre bilder med mye symbolikk, og skriver dikt til ettertanke! 😀

    2. Vakre-vakre dikt. DU er absolutt en som gir av deg selv, og som slipper oss litt innunder huden 🙂 Og sĂ„nn blir man kjent 🙂 Jeg elsker bildene dine ogsĂ„ jeg 🙂

    3. Du har virkelig laget mange flotte dikt..med meningsfulle ord ..vakre og vemodige :)) Og det er veldig trivelig Ä ha deg som bloggvenn..:)) Kos deg med nyttÄrsfeiringa du ogsÄ :))

    4. karidansen: Tusen takk kjekke karidansen <3 Ja det diktet med MAKT var nok rettet litt mot kirken og en trist situasjon med at en god folkeprest mistet sitt virke her. Det Ă„ vĂŠre for "alminnelig" og ta alle til seg i kirken er ikke positivt visst nok------------- Det er kraften vi vi skal bruke og ikke makten 🙂 Men av og til blir det makt...... 🙂

      Du er ogsĂ„ et koselig bekjentskap her pĂ„ bloggen - og jeg er glad i dine innlegg <3 Gleder meg til et nytt Ă„r 🙂

    5. Æ e sĂ„ gla ĂŠ fant dĂŠ her inne, vi poeter i mellom.. Takk for alle flotte dikt gjennom Ă„ret.. Du e flott! Glede mĂŠ te Ă„ fĂžlge dĂŠ videre her i bloggverden.. Ønske dĂŠ ett flott nytt Ă„r! Mange nyttĂ„rsklemma fra mĂŠ!

    6. SĂ„ mange nydelige ig sterke dikt. Ord som treffer en, som fĂ„r meg til Ă„ tenke litt ekstra… Det har vĂŠrt fint Ă„ komme innom her hos deg, selv om jeg ikke har fulgt deg helt fra begynnelsen. Men nĂ„ har jeg funnet deg 🙂 ha en fin kveld i kveld. NyttĂ„rsklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg