Overraskelse…….

Hei!

Ja det kan man si 🙂

For dette hadde jeg totalt glemt.
At jeg vant i en liten konkurranse som karidansen hadde på bloggen sin.

Så overraskelsen var stor da jeg tittet i postkassa og det lå en pakke.
Hmmm tenkte jeg…. hvem er dette fra da….
Jeg har jo vunnet et par konkurranser her inne så kanskje det er fra den eller den…

Men neida…… det var fra selveste karidansen <3


En flott skinnende stjerne og en liten nydelig nissedukke <3
Og en julehilsen!
Tusen takk Karidansen 😀


Så om du vil inn og titte på bloggen hennes, går du inn HER.


Jeg fikk meg en liten fjelltur mellom regnbyene og det var godt å kjenne kroppen i funksjon igjen 🙂

Nissemor i farten 😀

Vil med dette ønske dere en riktig GOD JUL! 

 

Selv om vi blogges så er det greit å ha sakt det til dere 😀

 

#posten #pakke #konkurranse #glede #fjelltur #nissemor #jul #desember #regn #plussgrader

8 kommentarer

Siste innlegg