Hvit jul?

Ja i dag er jeg tidlig oppe.
Skal tidlig avgÄrde til frisÞren.
Litt frisering fþr jul er greit det 🙂

Det er nok mange plussgrader ute, og det som er helt sikkert er at det regner og blÄser.
Og det er ikke noe nytt pÄ sunnmÞre for tiden.
Vestlandet i det hele.
Men jeg synes det er opp i mÄt med regn nÄ.

Var derfor inn pÄ YR for Ä se hvordan utsikten fremover var, og det som her helt sikkert,
er at det blir ingen HVIT jul pÄ disse kanter.
Det er jo litt synd da, at det skal blÄse og regne noe inn i hampen
.
Men sÄnn er det.
Vi har ogsÄ hatt vÄrt av flott hÞstver sÄ vi skal vel ikke klage.
Ja apropo klage – jeg klager nesten aldri pĂ„ veret.
Tar det som det kommer 🙂

 


Fra en fin oktoberdag 🙂

 

I dag er det dagen fĂžr dagen fĂžr dagen.
Tenkte at i dag skulle juletreet fÄ komme inn og klimatisere seg litt fÞr vi henger masse styr i det.
Da er jula her – nĂ„r treet er pĂ„ plass.
Jeg tror jeg har handlet til den store gullmedalje,,,,,,,,
og allikevel er det sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ mye som mangler ennÄ ..
Lurer til slutt pÄ hvem som skal spise alt
..

Og jeg har vĂŠrt TREDOBBELT heldig her inne mĂ„ jeg si 🙂
Men jeg er jo selvfĂžlgeig storfornĂžyd med akkurat DET da :_)

Hva jeg har vĂŠrt heldig med ?
Jo jeg har vunnet i to herlige adventskonkurranser 🙂

 

I gÄr vant jeg i FRODITH sin adventskalender <3 

OgsÄ har jeg vunnet TO ganger i CUSKIMA sin kalender <3

OgsÄ vil jeg trekke frem to andre adventskalendere som jeg liker, og de tilhÞrer

ALENEMORTIL4 som har en adventskalender med gode ord – laget av sine barn <3

Og den herligste historien vi fÄr hver dag i lukene til NATHELESS sin adventskaldender <3

 

SĂ„ er det en – og hun er den som bor nĂŠrmest min kommune, nemlig FRUENSVILJE.
H
un har ogsĂ„ adventskalender med en liten bit av en historie – hver dag.
Sender henne gode tanker i dag da hun skulle og operere skulder nÄ rett inn i jula.

ALLE disse bloggene og alle de andre jeg har pĂ„ min blogg, er vel verdt en titt innom 🙂
SÄ bare les i vei, da jeg er sikker pÄ du som ikke kjenner disse, iallefall fÄr mye morro og god lesing <3

 

Avslutter innlegget med et nytt ordtak jeg har kommet over.

Takk for at du var innom!

Ønsker dere alle en flott dagen fĂžr dagen fĂžr dagen – og hĂ„per mange har julesnĂž !

 

#blogg #adventskalendere #konkurranser #vinner #bloggvenner #ordtak #desember #vindogregn #livet #lykke

 

8 kommentarer
    1. SÄ koselig:) Det blir nok ingen hvit jul her heller:) Men sÄnn blir det det i Är:) Det har vÊrt mye Ä glede seg over her inne pÄ blogg nÄ i desember og gratulerer masse med premiene:) Ha en strÄlende dag fine du:) Og kos deg hos frisÞren:)

    2. Kos deg hos frisĂžren 🙂 Og sĂ„ koselig du linker inn til meg da 🙂 Det var gĂžy du vant i gĂ„r 🙂 Jeg sender den i dag, sĂ„ fĂ„r du i romjula 🙂 Ha en flott dag, her kommer sola 🙂 klem<3

    3. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jeg skal jobbe 1. 2. og 3 juledag 🙂 SĂ„ hĂ„per jeg kulden kommer hit ogsĂ„ etterhvert sĂ„ vi fĂ„r litt vinter her ogsĂ„. NĂ„ har jo solen snudd og greier 🙂

    4. frodith: MĂ„ linke inn til deg vettu 🙂 Ja kjempegĂžy jeg ENDELIG vant da hehehehhe er sĂ„ glad jeg 🙂 Og da gleder jeg meg til Ă„ fĂ„ pakke i romjula 🙂 Herlig! <3

    5. birdbay: Takk og takk! Ja hos frisĂžren er det litt etterstriping og klipping i tupper til en formue 🙂 Men det mĂ„ gjĂžres av og til om en skal ha det lange hĂ„ret 🙂

      Ønsker deg en fortsatt god tirsdag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg