En liten tur ut…

Hei og god mandag 🙂

Dagen derpå…..

Det føles slik, etter konserten vi hadde. Det kom masser av folk og fylte opp konsertsalen. Vi fikk stående applaus. Men, det skal sies, at det var etter Belinda Strand sin fremføring i samarbeid med Herøy Janitsjar – HOLY NIGHT – med sin vakre operastemme og oss i koret som bakgrunnssolister 😉 Da hun var ferdig så reiste alle seg og klappet og “bravo” og wow!!!   Åh for en følelse. Herlig !

 

Så i dag har det sunket inn – at vi er ferdige med konserten og alt gjekk knirkefritt.

😀

Var en tur til Golleneset fyr for å lufte meg i vinden.


Da går jeg ofte denne ruten…… ned til den røde løden og videre langs sjøen 🙂


Her står “sjefen” og venter. Han var langt vekk, men ble nysgjerrig og kom helt nær meg…… for å sjekke hva jeg var for noe….. for han snudde bare og ruslet avgårde og bræææææket liksom til de andre at det var ok   hehehhheee    er lov å bruke fantasien ja……   🙂


Fint i havet 🙂


Tung sjø etter mye vind siste dagene 🙂

 

Nå tenker jeg at jeg tar en pause til fredags kvelden 🙂

Jeg skal hoppe på nattbussen og ta turen til Aurskog. Det blir også en liten Oslo-tur. Men tiden er knapp for skal hoppe på nattbuss tilbake igjen torsdag kveld for å rekke en konsert sammen med moderen fredagen. Da skal vi på Desemberstemning med Didrik Tangen, Ole Edvard Antonsen og Elisabeth Andreassen 🙂     

 

Kos dere i adventen så sees vi snart her inne igjen 😀

21 kommentarer

Siste innlegg