SĂ„re fĂžtter………..

God morgen 🙂

Her blÄser og regner det

. jeg er klar for jobb.

For meg og mange andre er denne tidenpÄ Äret ikke av den beste.
Det er rÄtt og kaldt og reumatismen slÄr til.

Jeg er ogsÄ plaget med at hender og fÞter sprekker og blir sÄre.
Og det er vondt det, skal jeg si deg.

Jeg bruker file fĂžttene med SCHOLL batteridreven fil og den er kjempebra!!
Men av og til hjelper det ikke for det sprekker innenfra 🙁

NĂ„ er jeg inne i en slik periode.
Plutselig kjenner jeg det er sÄr/vondt et sted pÄ foten, og se der ja, en sprekk

Og de blir ganske store og Ă„pne.

Men, jeg har hjelp for det, til en viss grad, utenom Ä passe pÄ Ä file de.

Jeg bruker ELOCON krem.
Den er pÄ resept og hjelper en del.

SĂ„ har jeg funnet en salve som er UTROLIG god 🙂
Nemlig UTROLIG-salven 🙂

Den kan jeg bruke pÄ Þmme muskler, og jeg smÞrer de pÄ fÞttene av og til, og de som er plaget med neglerotbetennelser, bruker den ogsÄ.
Denne bestiller jeg pÄ nettet og den kommer i tre forskjellige stÞrrelse krokker.
Det er bare Ă„ sĂžke pĂ„ UTROLIGsalven 🙂

 

I fjor ga jeg denne i julegave til de jeg visste kunne ha bruk for den <3

 

Ønsker dere alle en GOD FREDAG!!!

14 kommentarer
    1. Uff det er ikke godt nÄr huden sprekker. Men godt at du vet rÄd da:) Og det er jo en fantastisk gave Ä gi bort:) Ønsker deg en strÄlende god fredag fine du:)

    2. vonde fĂžtter som sprekker er ikke godt nei.Det er viktig att du tar et varmt og godt fotbad ogsĂ„ fĂžr du filer fĂžttene og maserer inn salven,Jeg har en supergod fotkrem ogsĂ„ som yngsta mi bruker pĂ„ salongen sin :)) uansett hvilket merke en bruker sĂ„ er nok det viktigste att en smĂžrer og holder undersĂ„ttene myke :)) ta en fotbad nĂ„r du kommer hjem 🙂

    3. Uff! Det e sĂ„ vondt Ă„ ha tĂžrre fĂžtter;) jeg sliter med tĂžrre hender pĂ„ vinteren med bruker “helping hands” fra Lush! Det er helt vidunderlig og det eneste som har funket pĂ„ meg 🙂 lykke til og hĂ„per det blir bedre! Ha en god fredag og kos deg med helgen:)

    4. uff.. ja denna tia av Ă„ret e slitsom… ikke bare protestere kroppen pĂ„ vĂŠrforandringen, men hode blir litt tungt i mĂžrketia.. Sende dĂŠ nĂ„en god bedringsklemma herfra..
      Btw, den salven der er UTROLIG! For den funke pÄ ALT!
      Ha en fin dag videre!

    5. Selv jeg, som har veldig enkel hud, og som bruker lite fuktighetskrem etc merker at jeg er VEEELDIG tĂžrr nĂ„ om dagen 😼 Ha en fin fredagskveld 🙂 Uansett hva som er pĂ„ planen videre <3

    6. Det gjÞr virkelig vondt nÄr det sprekker opp. Begge mine eldste har desverre problemer med huden, og det har vÊrt mange runder med alt mulig.
      Jeg filer beina mye, og passer pĂ„. For jeg har det liggende latent, men sjelden det kommer ut. Istedet fĂ„r jeg klĂže innvendig som gjĂžr at jeg klĂžr meg selv til blods pĂ„ natten. Det er ikke noe Ă„ gjĂžre med det. SmĂžrer meg, og passer pĂ„ hva jeg spiser og drikker. Det kommer like etter jul hvert Ă„r… Da begynner sessongen.
      Det er kipt men slik er det bare, og jeg kommer igjenom det hvert Ă„r::)
      Den salven sÄ utrolig bbra ut.:)

    7. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja hos meg ligger det ogsĂ„ og lurer…… og lenge siden det har sprukket i huden pĂ„ fĂžttene……men det begynner bli vondter i kroppen som jeg ikke har hatt pĂ„ lenge…. men som alltid kommer pĂ„ denne tiden med kulde og rĂ„het…. sĂ„ blir det bedre i februar 🙂 Men det gĂ„r bra – og den salven er god ja 🙂

      God tur pÄ fjellet!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg