Pakke i posten….

Hei og god kveld 🙂

I dag har det vĂŠrt innever – det har regnet og blĂ„st og jeg har sittet og gjort forberedelser til eksamen som er like rundt hjĂžrnet.

Mr Sniff ville ut i lþpet av natten, og jeg var bekymret
.. han er ikke i slaget
.

men heldigvis fÄr jeg i ham tablettene han skal ha. Smertestillende og antibiotika.

 

Han lÄ i garasja nÄr jeg stod opp tidlig tidlig i dag, og jeg bar ham inn og gav ham ny dose med tabletter.

Det ser ut til at det hjelper ganske fort da han strekker pÄ seg og drikker litt vann etter en stund, men han er veldig slapp og bare sover. Han har visst en kraftig infeksjon i kroppen. Han skal ha tablett morgen og kveld, og nÄ har han nettoppp fÄtt kveldsdosen, og sovnet igjen. HÄper virkelig vennen min blir bra!!

<3


PĂ„ meg har Ăžynene nesten gĂ„tt i kryss til slutt

  🙂
Har sittet mye foran data i dag – og sett pĂ„ mange diagnoser og googlet og skrevet og herjet pĂ„.
Skal skrive pleieplan 🙂

PÄ veg til spinningtime i kveld, stoppet jeg ved postkassen, og DER lÄ pakken fra 

http://missmommy.blogg.no/konkurranse.html

Jeg gleder meg til Ä starte pÄ denne boken <3

 

Ønsker dere alle en fortsatt flott onsdagskveld!!

18 kommentarer

Siste innlegg