The winner…..

Hei og god kveld 🙂

Ja, jeg har vunnet!  Jeg har vunnet i en konkurranse som missmommy.blogg.no arrangerte – og premien er boken “Etter deg” av Jojo Moyes.

Jippi!!!  Lykkelige heldige meg 🙂

 

Om du vil innom og se hvem som har arrangert denne konkurransen, og lese litt pĂ„ bloggen der, sĂ„ kan du gĂ„ inn pĂ„ linken under 🙂

http://missmommy.blogg.no/konkurranse.html

 

Ellers har jeg hatt en flott sÞndag. 

Har (ingen bombe det) gÄtt i fjellet i det flotte veret.


Og her ser en rett pĂ„ #Runde. Et flott fjell Ă„ nyte naturen i. Fuglelivet der er spennende nĂ„r det er sesong 🙂 


Ellers har jeg gĂ„tt rundt og ropt pĂ„ Mr Sniff i hele dag. 🙁  
 

SĂ„ kom han etter at jeg kom fra fjellet. Jeg visste at noe var galt, for han hverken mjauet eller rullet seg rundt pĂ„ veien for Ă„ ta imot meg. Ikke et pip fra munnen. Han gĂ„r inn og legger seg pĂ„ gulvet i gangen, der det er varmekabler. Der har han ligget siden. Det er noe med magen




.. lille vennen min


..jeg er sĂ„ redd noen har vĂŠrt stygg med den

. men det er nok en kattekamp eller noe. Han er ikke som han skal vĂŠre iallefall. Jeg hĂ„per det er bedre i morgen 🙁

 

Jeg har vĂŠrt i kirken i kveld og hĂžrt pĂ„ BergsĂžy blandakor – konsert. En flott kveld.
 

NÄ skal jeg se Downtown Abby og Poldark. To herlige serier jeg er veldig glad i Ä fÞlge med pÄ nÄr jeg har anledning.

 

Ønsker dere en fortsatt flott sÞndag!!!

 

 

 

#thewinner #konkurranse #bok #etterdeg #premie #missmommy #fjelltur #sĂžndag #katt

26 kommentarer

Siste innlegg