30.08.2015

Hei!

Det er av og til tungt å stå opp. Søndager er stille og rolige dager, og i dag er det ikke sol….. litt lummert – regn og grått…..

Katten mjauer og vil inn, og legger seg under bordet for å sove litt 🙂

Gjeeesp – blir litt trett av å se på katten som ruller seg sammen og er borte vekk.

Vanner litt blomster. Jeg har ikke grønne fingre – men Orkidè og kaktus trives hos meg 🙂
Orkideene mine – jeg har 8 – kommer igjen og igjen – veldig gøy.


Denne kaktusen har vært med siden jeg flyttet til sunnmøre – fra Oslo :-)Jeg tror denne er i overkant av 15 år. En dag kommer jeg vel hjem og den er brukket i to!


Måtte ut og gå litt – alltid godt med bevegelse selv om dagen i dag er veldig slapp 🙂


Mr Sniff har vært ute og kom inn og rett til matskåla. Happy!
 

 

God søndag videre til dere alle 🙂

 

 

 

#regnoggrått #søndag #skogskatt #orkidè #bevegelse

14 kommentarer

Siste innlegg