Klippe.

 

KLIPPE

Eg ser deg langt der ute,
kjem du til meg

eller fer du frĂĄ meg?

Min utsikt er fantastisk.
Eg ser meir enn du kan fatte.
Kjem du til meg
eller fer du frĂĄ meg?

Her eg stĂĄr sĂĄ fast ei klippe,
alt eg ser,
forblir i meg.

 

 

mette josteinsdatter kvalsvik
januar 2012

 

 

 

 

 

 

God morgen der ute!

Det skimtes av blå flekker på himmelen, og da bruker jeg sie; Åh se, det er blå himmel!    🙂
Forhåpentligvis bir det varmere fra dag til dag, da jeg synes tiden for tiden går så veldig fort. Men kunsten er å nyte her og nå, og det er det vi må prøve på. Gripe den anledningen vi blir bydd.

Ha en flott dag der ute, uansett hvor du er ! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg