osloturen


WEEKENDTUR

Med buss til Oslo

Venter på bussen – og det er flott tur-ver 🙂

 

 

 

Bildene over er fra selve bussturen – tatt gjennom bussvinduet.

 


En dag i Oslo, med avtale om å treffe frodith og karidansen.
Jeg skulle møte frodith ved tigeren og derfra trikk til Karidansen:-)

 

Om du  klikker på navnene med link, under,
kommer du inn til innleggene de hadde – fra møtet vårt.

FRODITH

KARIDANSEN

Og der stod frodith og ventet 🙂

Så artig å treffe igjen frodith – og enda mere morsomt var det jo at hun hadde med Salt og Pepper 🙂

Og de hoppet regelrett over til meg og ga meg klemmer så gode som bare to rottiser kan gi 🙂
hehehe


Frodith fikk hanket de inn like før trikken vår kom, og ferden vår mot karidansen begynte 🙂


Vi var oppslukte av prat og rottiser, så vi tok litt feil av trikk og måtte hoppe av og ta en annen trikk videre 😀


Så er vi fremme!
Så koselig – og fotosession ble det med en gang vi kom inn døra  heheheheh

Veldig koselig hos Karidansen

 

#vertinnen

Mmmmmmmmmmm   sååååå godt!!

 

 

 

Kjøpte meg en god krem av karidansen 🙂

 

Så begynte det nærme seg avreise for både meg og frodith, og karidansen serverte oss kaffe og marsipangris 🙂

TUSEN TAKK!

 

Men hva skjer a????

Snufs………..
To rottiser satt forsuffet igjen da vi gjekk ut døren og mot trikken……… skulle de ikke være med?????
FRODITH!!!!!!!!!!

Men karidansen oppdaget hva som holdt på å skje, og ringte både meg og frodith på telefon, og heldigvis oppdaget frodith telefonen og vi løp tilbake for å hente rottisene 😀

 

Og der var de – jippi!!

En herlig stund med to bloggere og Salt og Pepper 🙂

 

 

 

 

 

#blogg #bloggtreff #saltogpepper #marsipangris #fotosession #selfie #fotoshoot #fotografering

14 kommentarer

Siste innlegg