byatur

ÅLESUND
er en flott by med #jugendstil

Og i gÄr var jeg der en tur, og planen var Ä gÄ
trappene opp til
FJELLSTUA
men

..
det mÄtte jeg jo bare glemme

for her var det rett og slett bare blanke isen


..
Veldig dumt da men men




Da blei det en tur pÄ kafÚ isteden for





Og pÄ veien dit, gjekk jeg gjennom #byparken


Veldig glatt over alt


.

Gjekk innom
LYST
og tok en kaffe og Nachos


Og kaffen var veldig god den
og
nachos var sĂ„ som sÄ ..
Spiste iallefall ikke opp
..

Bestillte halv porsjon men det blei ganske mye
..
Og det var ikke som jeg hadde tenkt
..
Beste Nachos fÄr jeg pÄ FRIDAYS rett og slett
..
Denne var ikke sÄ veldig varm heller


Jaja
kaffen var god!

 

Ruslet litt i byen og tok bilde

SÄ var det kaffe pÄ
SØSTRENE FRYD
i godt lag

 

ogsĂ„ tok jeg hurtigbĂ„ten hjem 🙂


En vakker dag og svipptur til jugendbyen Ålesund 🙂

 

 

#byatur #fotografering #kaffe #godtlag #mandag #Ă„lesund

20 kommentarer
    1. SĂ„ koselig! ja vi har fortsatt igjen Ă„ se selve byen Ålesund..uten uvĂŠr…hihih…Se den blankisen ja..ish…godt du snudde….

    2. Jeg kan ikke huske Ă„ ha vĂŠrt i Ålesund, men jeg har hĂžrt at det er en fin by. Kan hende jeg var innom i barndommen, men det teller liksom ikke helt.
      Det ser fint ut, bortsett fra isen. Nachoen sĂ„ god ut, men jeg stoler pĂ„ deg at den sikkert ikke var den beste. Man finner sine favoritter 🙂
      Tusen takk for byturen 🙂

    3. SĂ„ vakre bilder fra byen. Men sĂ„ glatt. Nei, det hadde ikke vĂŠrt lurt Ă„ gĂ„ opp pĂ„ det fĂžret! Kos deg pĂ„ tirsdagen! Klem 🙂

    4. Ingen vits Ă„ ta sjanser pĂ„ den glatta der.. Ikke noe dĂ„rlig erstatning for turen ser det ut til..deilig mat og kaffe 🙂 Vakkert med blĂ„skjĂŠret og varmt lys i husvinduene.. Ha en fin kveld <3

    5. Vet at jeg allerede poengterte dette her litt i det forrige innlegget jeg kommenterte for noen dager siden, men.. Du tar noen veldig gode bilder. Er du utdannet fotograf eller noe? En ting er at du Äpenbart bruker et ganske brukbart kamera, og er heldig med omgivelsene rundt deg, men for meg virker det heller ikke som vinkel og slikt no er helt tilfeldig tatt heller? Liksom: du har et Þye for gode detaljer da, det er vel det jeg prÞver Ä si her nÄ.

      SĂŠrlig det bildet av den brua likte jeg godt. Bilde nr 2 i dette innlegget. Og sĂ„ vil jeg gjerne ogsĂ„ trekke frem de to nederste bildene som spesielt iĂžynefallende, flotte og gode! ^^ Keep up the good work! 🙂

      1. Tusen takk for hyggelig kommentar! jeg bruker min mobil Samsung S9 som alltid fĂžlger meg og jeg elsker Ă„ fotografere – men det er hverdagsbilder og lite planlagt 😀 Tusen takk!

    6. Enda godt du ikke prĂžvde deg pĂ„ den trappa.. gudbedre 😛 Har kun vĂŠrt en gang i Ålesund. Men hvem vet.. snakkes smĂ„tt om Vestlands tur til sommeren 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg