roe ned

I gÄr,
det var en nydelig dag, med varme vinder.

Formiddagen med

Og tur i bygda

Ettermiddagen med

og tur for Ä kaste litt freesbee 

SÄ mÄ man bare roe ned.

Ikke spinning, ikke styrketrening, ingeting.
Det er slik jeg fĂžler det.
Ingenting.

Men, jeg er jo i bevegelse – og gĂ„r turer.
Bare det at formen ikke er bra.
Og det er i seg selv litt surt.
For jeg vil ikke vÊre pÄ dette stadiet.

Der  hofter, rygg, nakke og skuldre hþrer til et annet sted enn PÅ meg.
Funker liksom ikke.

Jaja, roe ned og ta det forsiktig.

Jeg hadde egentlig meldt meg pÄ spinning tre ganger den siste uken, men mÄtte ogsÄ avbestille timene, da jeg innsÄ jeg ikke kunne klare gjennomfÞre de.
Surt rett og slett.

FÞler at det ikke er jeg som bestemmer over kroppen akkuat nÄ.

Men det er jo det – det er jeg som bestemmer hvordan det skal vére for at smertene ikke skal bli for sterke.

Ett skritt om gangen


.
SĂ„ bedrer det seg etter hvert 🙂

Ønsker dere alle en god sÞndag!

 

 

 

#revmatisme #smerter #kropp #smertelindring #dagen #utÄtur #foto
 

23 kommentarer

Siste innlegg