dagen

 

Når dagen ikke blir som planlagt, blir alt forandret.
Men et par turer ut har det allikevel blitt 😀


Langs havet ved Mulevika

Bare gå å lytte til stillheten 🙂

Oppdage de små ting og detaljer i naturen.

Ta i  bruk genseren som var julegave, fordi vi fant ut at den blei for stor for mottakeren 🙂
Så da blei det genser på meg og nytt prosjekt på genser 🙂

Lufte hund på ettermiddagen og ta med favorittleiken til Leia, nemlig freesbee 🙂

Leia elsker denne leken – men blir sliten da, av all løpingen 🙂

Og nå gleder jeg meg!
Jeg er på vei ut døra for å se denne filmen som det er trailer av under her!
GLEDER MEG!
Har bare hørt supre tilbakemeldinger på den 🙂

 

mP0VHJYFOAU

 
 

 


#dagen #freesbee #kino #hund #naturbilder #natur #mulevika #utetid #turglede #shetlandsheepdog #gledermegtilkino #bohemianrhapsody

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. noen dager har det med å ta en annen vending ja :=) men du får fine turer uansett du da.Den genseren kledde du godt,greit den passer siden den ikke passe motaker :=) så får du kose deg med film i kveld

    2. Håper det var gode forandringer på dagen 🙂 Og det skal vel noe til for at det rokker ved de faste turene 😀 Ser du er en kløpper med pinnene også 🙂 Den filmen SKAL vi se. Vi har jo vært på Queen på Folketeatret for ,,, hmm tre. fire år siden (norsk oppsetning), og var jo i sommer på ordentlige Queen på Fornebu Arena. Men da uten Murphy,, så klart! Ha en fin kveld med toner av Queen 😀

    3. Flotte bilder! og du må ha en god kveld! Flott ble genseren! og synd den ble for stor..men samtidig så får du jo glede av den selv da….

    4. Toini: Tusen takk 🙂 Ja jeg så egentlig med det samme den var ferdig at den var stor………. så drøyet litt med å vise den til min sønn. Den er litt stor til meg også, men kanskje etter vask blir den litt mere passelig 😀 Ja jeg fikk en ekstra genser jeg 😀 Så er det bare å begynne på et nytt prosjekt 😀

    5. Får vente til etter helga … kinobesøk er jo en av verstingene for meg. Blir dårlig i flere dager etterpå, pga. så høy lyd. Men så er det det da; Film er desidert best på kino! 😀

    6. Marit: Ja det er høy lyd på kino, og av og til har jeg det også slik når jeg sitter der. Da må jeg sitte og fokusere på å svelge og å puste………. og det er ikke morsomt når man skal nyte en film. Film er desidert best på kino 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg