fjellet

NERLANDSHORNET
og
forbi……

Ja det blir ut på tur når varme vinder siger innover – og ja, det er nesten vindstilt på turen også 🙂


Vi er så heldige vi, som bare elsker å komme oss ut og opp i fjellet <3


Og mye artig å se og oppdage langs stien også…..
Dette kan jo være to som gir hverandre en klem eller bare en person eller?
Hva ser du?


Dei høstlige fargene – så vakre så vakre 🙂


Bygda i sikte fra #Nerlandshornet
 



Ved vannet her tar vi til venstre i stedet for å gå mot Storevarden.
Jeg liker å gå langs fjellet og ned ved elva i stranda, og gå veien tilbake.
Det er ikke ofte jeg tar denne turen  da det er lite sti til tider og mye einer og slikt, men i dag var det dagen for en slik tur igjen.
Den gir fantastisk utsikt.


Vi følger et sauetråkk en de av turen 🙂


Berre lekkert <3


Ser veien vi skal ned på i bildet her ned ti venstre 🙂


Og nedover det går her………….


Vi har kommet oss igjennom eine-kaos og dårlig sti og er nede ved steingarden og siste bakken før vi er på asfalt.
Og her ser vi #kvalsvika i siktet.


Vi er litt glade tror jeg, heheeh, for at vi er nede 🙂
Alltid litt krevende denne nedstigningen.

En tur som ga 9,45 kilometer og over 13000 skritt 🙂

Startet før klokka var passert 10.00 i dag og var hjemme rundt 13.00. 

Full av energi får man gjort så forskjellig.

 

 

 

 

#fjelltur #fitbit #skritteller #titusenskritt #gåtilmånen #norskukeblad #turglede #hundogmenneske #varmevinder #tirsdag #natur #fotografering #hobbyfotograf #naturbilder
 

 

 

16 kommentarer
    1. Så herlig! masse flotte bilder og DEN utsikten…jeg er så missunnelig..men får sett den gjennom bildene dine…Herlig! Det er to engler som kysser..eller “råkliner” hihihi

    2. hmmm, er du sikker på at du ikke er en smule uforsiktig å legge ut på sånne turer alene, ja med Leia såklart. 🙂 Det så ganske utfordrende ut enkelte steder 🙂 Kanskje jeg så ”engel i snøen” 🙂 Take care 🙂

    3. Margrethe: Ja ikke sant, for det ser også jeg – pluss at jeg ser litt kyssing og slikt også hehehe Ja ut på tur er herlig! Jeg har fri en uke nå før jeg skal ha en drøss med nattevakter. Sliter med kroppen – vond rygg og nakke og hodepine – men ut på tur MÅ jeg 🙂 I morgen skal jeg til kiropraktor for å se hva hun sier. Jeg blir sliten av smerter hver dag…………… men ut på tur er herlig uansett <3 klem

    4. fruensvilje.blogg .no: Ja en må være forsiktig 🙂 Jeg sliter med nakken. Mener helt bestemt det kommer fra den vonde ryggen. SYnes ikke det skjer så mye med FYS MED Ålesund og i morgen skal jeg til en kiropraktor for vurdering. Fys med vil jo bare at jeg skal trene selv – de gjør ingenting – bare lytter. Jeg er mega frustrert og vil ha vurdering fra kiropraktor. En fysioterapeut sa jeg muligens har låsninger i nakken, og en annen fysio mener at “låsninger” ikke er noe ord man bruker……………….. jaja…………. Ønsker deg en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg