gullrekka

TORSDAG
og 
det er 
1. november.

Den gode fĂžlelsen av at det er IKKE noe som skal gjĂžres i dag, uten om det en selv Ăžnsker.
Og Ăžnsket er UT!
Kjenne pÄ formen, og bevege seg ulendt.

Og det er sĂ„ fint ute – nĂ„r en har kommet seg ut – at en bare gĂ„r og gĂ„r og gĂ„r og gĂ„r
.
Og ender opp med Ä gÄ #gullrekka i kvalsvika.

#muletua
#barmen
#bĂžra
#okla
#gollenesetfyr

Den gode fÞlelsen selv om man kjenner pÄ bÄde det ene og det andre.

Vakkert lys og bare lekkert Ă„ vĂŠre ute.


Oppover mot Muletua.
Man skimter sÄ vidt i hytta der.


Joda, du mÄ fotograferes, Leia
.
hehhehe
hun ser pĂ„ en mĂ„te litt skeptisk ut her 😀


Det er et vakkert lys ute i dag.


Av  og til blir jeg mÄllÞs i all stillheten ute i naturen.
#naturenslys
#mÄllÞs


#hundenLeia
#shetlandsheepdog


#utsikt #natur


Treffer Ionna pÄ turen. 
Hun er pÄ vei mot Barmen og jeg gÄr videre mot BÞra.


Ser tilbake over fjellet jeg kom gĂ„ende fra 🙂


Og av og til ser jeg figurer i steinene jeg passerer.


#runde i sikte


#bygda
#molo


SĂ„ har vi “nedturen” igjen
.  hehehehe
Vi skal ned til Golleneset fyr som du kan skimte helt der nede i bildet.


Vi er nede.

En tur er nesten slutt.
Bare hjemturen igjen.

Fitbiten sier sitt – #titusenskritt er nĂ„dd og passert.

Ønsker dere alle en god dag der ute!

Det er snart helg – og mye spennende ligger der og venter pĂ„ oss 😀

 

 

 

#fitbit #fjelltur #turglede #sunnmÞre #fotografering #foto #bildepÄblogg #1november #mestring #aktivtrening
 

18 kommentarer

Siste innlegg