ettermiddagen

Litt av dagen har gått med til å øve 
sanger/tekst til konserten vi skal ha.
Nå er det virkelig siste innspurt.

Og katten………
Ja den liker IKKE når matmor synger.
Jeg har øvd en del med katten  i hus i mange år, og han liksom bare kommer og ber meg være stille om du forstår…….
Han begynner mjaue når jeg synger.
Tror faktisk ikke katten liker at jeg synger………

Jepp…………
Så blei det en tur rundt i bygda……….

#titusenskritt ble det i dag også………

Ikke alt forsvinner i høsten……….
Noe nytt kommer også.
 
Er det den varme tempen som har gjort at naturen misforstår litt?
Det er jo tross alt midten av oktober og vinteren kan sette inn når som helst……..

Vi slapp unna det meste av regnet på denne runden også.


En katt er nysgjerrig………..


Det blomstrer her og der 


Og det er dråper over alt………….


Den trofaste vennen vår, #MrSniff kommer oss i møte <3

Det er mørkt ute nå – og vi koser oss inne.

 

#kattoghund #titusenskritt #dagen #hundenLeia #kattenMrSniff #MrSniff #bygda #sjøboder #torsdag #katt #hund

 

 

12 kommentarer
    1. Jeg kjenner til dette med hjemmeøving jeg også. Her holder jeg på å pugge tekst og stemmen min på sanger vi skal ha på julekonsert i desember 🙂
      Nå i helgen er det Midnattsvake med korsang i morgen kveld, lørdag og søndag i Nidarosdomen. Flere kor fra Norges Korforbund Sør-Trøndelag skal synge der i helgen. Dessverre får jeg ikke med meg konsertene i Nidarosdomen i helgen pga operert fot.
      Kjempefine bilder du har tatt 🙂
      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Så koselig med katten som mjauer når du synger…kanskje han liker det…og vil synge med…..Flotte bilder! og ja..naturen er litt i stå…blomster her og høst og vissent der….omhverandre….Ha en god kveld!

    3. kanskje pus vil synge ilag med deg :=) ja noen få blomster kommer fortsatt,koselig da det er langt mellom dem,vi må nyte dei siste små fargeplettane :=) det fargelegger den fine spaserturen

    4. fruensvilje.blogg .no: hehehe det er nok ikke slike lyder fra pus som tilsier at han vil synge med meg nei………………………. for han vil ut!!!! 😀 Ja det er koselig med de fargene som kommer nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg