morgentur

SØNDAG

Og det er 18 grader ute,
med kraftig vind og noe smÄregn langs med.

Morgentur – ei runde vi bruker ta av og til – forandring og variasjon i turene mĂ„ til 🙂
Og jeg har tatt pÄ 
FITBIT
for Ă„ registrere skritt pĂ„ denne turen – kjekt Ă„ vite 🙂

Jeg har en gammel FITBIT (iallefall 4 Ă„r) – men den funker greit den 🙂
Bare batteriet som er raskt til Ă„ lade seg ut.

Men morgenturen blei noen skritt den da:

26 minutters effektiv gange med noen stopp her og der for fotografering 🙂
God start pÄ dagen!

Og her er bildene jeg fanget pÄ morgenturen:


Det er snart tomt for blad pÄ trÊrne


..

En god morgentur 🙂

Og om jeg hadde gÄtt FIRE slike runder pÄ en dag sÄ hadde jeg nÄdd 10 000 skritt




Men jeg skal jo ut og gĂ„ senere i dag – og akkurat nĂ„ har jeg meldt meg pÄ 
spinning klokka 12 – sĂ„ trening og kondis og skritt blir det 🙂

Ønsker deg en herlig sÞndag der du er!

Min blir aktiv i dag og du skal fĂ„ se resultatene gjennom dagen 🙂
Hu hei hvor det blÄser ute og jeg fyker med i dag!

 

 

 

 

#aktivtrening #fitbit #skritteller #morgentur #sĂžndag #helse #mestring #oktoberog18grader #hĂžst #fotografering

16 kommentarer

Siste innlegg