psykisk helse

 

 

 

I dag har jeg vært på RYGGSKOLE for andre gang – i Ålesund.
Mange undersøkelser har jeg vært igjennom – så nå er det litt mer samtale og trening – blodprøver hos fastlege og oppfølging og trening frem til jul.
Spennende!

Og  i og med at jeg hadde litt god tid før timen, stoppet jeg på Eikrem og gjekk en liten tur i det vakre høstveret 🙂
Her er bilder fra turen:


#rødestøvler

Om du klikker inn på linken under her – ser du hvordan farger kan virkelig virke inn
FRODITH

Fant ut at vi skulle gå og se filmen
MIRAKEL
i dag, på kino.

PSYKISK HELSE-DAGEN 

Og man ønsker folket inn på kino for å se denne filmen, gratis.


En nydelig film <3

 

#psykiskhelse #mirakel #kino #psykiskhelse #naturfotografering #spegling #høstfarger #mausavatnet #onsdag #foto #fotoblogg #utpåtur

 

 

 

 

 

#psykiskhelsedagen #farger #frodith #psykiskhelse #filmenMirakel

12 kommentarer
    1. Så deilig du fikk en tur, før legen og alt. Fine høsten 🙂 Takk for linken til farge-innlegget. Jeg gjorde som jeg sa også, danset i gull og glitter. På video til og med 🙂 God klem <3

    2. Du verden hva du har fått ut av dagen i dag 🙂 Og mye spennende på gang fremover skjønner jeg 🙂 De røde støvlene har jaggu meg fått tråkka noen kilometer siden de kom inn i ditt hus 🙂 Lykke til med alt som skal foregå fremover. Har en følelse av at det ikke er så rent lite 🙂

    3. Flotte bilder og tekst! 🙂
      Ryggskolen er veldig bra å være med på når vi trenger det. Gikk der i fjor høst jeg 😉
      Ønsker deg en kjempefin dag! Klem <3

    4. mange fine høstbilder her,og masse vann,da er det godt med fine støvler :=) ja en må være rause for det er virkelig mange som sliter uten att det nødvendigvis synes utenpå .
      Ønsker deg en fin fin dag

    5. dedicat: Heheeh tusen takk du 😀 Røde støvler lyser opp iallefall og tar seg flott ut på bilder hahahah 😀 Ja nå er det en del som er i emning og det blir mye fokus på sang og tekst :_)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg