hjemme

Borte bra
men
hjemme best?

Hmmmmm
Joda – borte er bra – enig i det –
og at 
hjemme er best?
Hmmmm
Joda, er enig i det ogsĂ„ jeg 😀

Liker Ă„ reise men liker alltid Ă„ komme hjem.

Og hjem for Ä hente hunden Leia som har vÊrt pÄ kennel.
NÄr hun er pÄ kennel fortrenger jeg litt hunden, for om ikke jeg gjÞr det sÄ blir savnet for stort.
SÄ nÄr noen spÞr hvem som passer hunden og jeg sier hun er pÄ kennel, fÄr jeg denne pÄminnelsen og savnet.
Men, det har gĂ„tt fint – og Leia har hatt det supert hun,
pÄ Tverberget kennel i Syvden.
Hun har vĂŠrt der fĂžr ogsĂ„ 🙂


Hjemme igjen og pĂ„ tur med #turvennen  🙂


Happy-face!

Og #MrSniff er happy for at matmor og “sjefen Leia” er tilbake i huset 😀

Det var mandagen sin det !

#mandag #turibygda #kvalsvika #hundogkatt #skogskatt #shetlandsheepdog #fotografering #natur #opplett #utpÄturaldrisur #bortebramenhjemmebest

26 kommentarer

Siste innlegg