TV


Bilde fra en fin kald dag i januar i Ă„r 🙂

GOD  MORGEN NORGE!

😀

NÄr jeg stÄr opp, er nesten det fÞrste jeg gjÞr, Ä slÄ pÄ radioen.
Jeg koser meg med radioen,  RADIO P1 MÞre og Romsdal.
Mye fint Ä hÞre pÄ der.
Og med kaffekoppen og havregryna klar, lytter jeg til radioen og koser meg pÄ nett.

Men, i dag da


Regnet siler ned og dagen er bittelitt lik dagen fĂžr.
Men jeg kom pĂ„ at jeg har TV 🙂
Og tenkte at i dag skal jeg slÄ den pÄ 
og se 
GOD MORGEN NORGE
og fÄ litt andre nyheter inn i stua.
Dette med TV gjÞr jo at en blir litt opptatt pÄ en annen mÄte.
Man fÄr bildene gratis inn i hodet, uten Ä bare sitte Ä lytte og bruke litt fantasien.

Men det er koselig med God morgen Norge.

SĂ„ kanskje jeg skal spare radioen til senere og begynne se TV om morgen?
Hmmmmmmm
Jeg bruker ikke slÄ pÄ TV fÞr pÄ ettermiddag/kveld.
Men i allefall i dag blei det #godmorgennorge

OgsÄ litt for Ä fÞlge med veret som er i endring nÄ.
Det kommer mye vind denne veien.
Og jeg og moderen skal snart ut Ă„ reise





Hmmmmmmmm
Vi fĂ„r se 🙂

I dag tenkte jeg Ä ta tilbakeblikk pÄ samme datoer tilbake i tid.

SĂ„ om du klikker pĂ„ lenkene under her, kommer du inn til det som var innlegg samme dato TRE Ă„r tilbake 🙂

18. september 2015

18. september 2016

18. september 2016

18. september 2017

 

 

Ønsker dere en flott tirsdag!

 

 

 

 

#tilbakeblikk #blogg #september #tirsdag #littavhvert  #bildepÄblogg #tv #morgenstund

18 kommentarer

Siste innlegg