bloggvenninner

“UTIFRILUFT”

Bloggeren, Margrethe – Utifriluft, på besøk!

Så spennende!!!!
– det var det jeg tenkte,  da jeg fikk melding av Margrethe om at de hadde tenkt å ta turen til mitt område og hadde lyst å treffe meg, om jeg var hjemme og det passet.

Dette har jeg også hatt ønske om lenge – å treffe denne dama – som har så mye av de samme interessene som meg 🙂

Og nå kom anledningen.

Hun og Ivar kommer kjørende med bobilen og jeg tipser de om campingen i Goksøyra.
De får også tips om at de kan overnatte ved huset mitt om de det vil, men de vil prøve seg en tur til Runde og Goksøyra.

Så er de vel installert og en vakker solnedgang blir utsikten deres fredags kvelden.

Det er lørdag og vi skal møtes 10.30.
Jeg gleder meg.

Nærmer meg….

Goksøyra i sikte etter parkert bil :.)


Det er sol og 20 varme i Goksøyra.


Og der kommer dama !!!!
HALLO!!!
Gode klemmen og skravla er i gang 😀

Hilser på Ivar og vi er klar for fjellet.


Fotograferingen er i full gang.
Flott at vi alle tre liker å ta bilder 😀


Margrethe er IKKE glad i høyder og liker ikke å gå så langt ut på kanten, men litt tør hun 🙂


#selfietime


Flotte Margrethe 🙂

Latteren sitter løst hos oss 🙂



Koser oss i fjellet!


Vi ser ned til #Rundefyr 🙂

Tar oss ei pause her og drikk litt vatn og spiser plommer.


#skyer


Her skytes det bilder – og Ivar berre kosa seg med damene og masser av havsuler 🙂


Vi er på #Rundebranden og Margrethe kjenner på litt slik høgdeskrekk….


Vi traff en gjeng med små og store som skulle til Runde fyr og overnatte 😀


Vi er i siget mot #Lundeura for å ta en titt og spise resten av maten og nyte sola og utsikten.

En herlig dag og selskap.

Vi rusler tilbake til #Goksøyrcamping og har avtalt at jeg henter de litt senere for pizza og mere prat før de skal sige avgårde mot Dovrefjell.

Og tiden har bare løpt avsted denne dagen.

Margrethe og Ivar er et herlig par. 
Å se og høre på de – viser at de virkelig er glade i hverandre.
Og jeg blir glad på deres vegne.

Vi har virkelig hatt en fin dag og har nok avtalt litt slik at treffes igjen MÅ vi bare 😀

TUSEN TAKK FOR GODT LAG I DAG
OG
FOR AT DERE TOK TUREN FRA
TØNSBERG OG LARVIK, 
UT HIT I HAVGAPET

#bloggvenninner

#naturbilder #selfie #turglede #lørdag #sommervarme #høst #nårbloggvennermøtes #Runde #Goksøyrcamping #havgapet

 

16 kommentarer
    1. Næmmen, for en herlig gjeng. Dere koser dere skikkelig ser jeg. Turmennesker og fotomennesker i lag. Må jo bli gøy. Snart møtt hele bloggblokka i sommer du Mette….:-) fine bilder og en fin dag og et fint vær…..herlig at jeg fikk være med vettu….klemmer….

    2. Tusen takk for en helt herlig dag, Mette! Full klaff fra første sekund – det er jo toppen! Dette var mange morsomme bilder – det blir gode minner av en sånn dag! Og den pizzaen din – den er helt uimotståelig <3<3<3 klemmer fra oss!

    3. Dette var gøy å se 🙂
      Jeg har selv møtte Margrethe på Bloggtreff her i Oslo, og hun er ei kjempekoselig dame 🙂
      Ja dere har virkelig samme interesser.
      Ser ut som dette ble et veldig hyggelig møte .
      Klem <3

    4. Så koselig at dere fant tonen og fikk en fin dag og tur sammen. Det er jo sånn at vi finner inspirasjon til steder å reise, ting å se og oppleve hos andre bloggere. Ting man kanskje ikke ville tenkt på og funnet ut av uten alle tipsene.
      Flotte bilder fra turen på denne fine dagen. Her kom skikkelig regnvær med lyn og torden nå i kveld 🙂

    5. Du verden 😀 Ja jeg var ikke i tvil om at det måtte bli det perfekte møtet mellom bloggvenner, og med Naturfotografen og Leia også 😀 Tvillingsjeler i mangt og mye 🙂 Tusen takk for en flott tur og herlige bilder 🙂 Litt misunnelig da.. men det trenger jeg ikke å si 😀

    6. Åååå så mange flotte bilder! og så herlig at de tok seg en tur….Skal jammen prøve den campingen vi også..OG få en omvisning av deg…om det passer….Skal bare finne formen….Du bor jo på et så fantastisk sted! Så koselig at de tok seg en tur…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg