vind og regn


Lørdagm og det regner i strie strømmer.
Vind og regn hele natten og morgenen.

Men sĂĽ blei det faktisk opplett en stund
og jeg tok sats med hunden og føyk ut på lufterunden 😀

Regn – og vindtette klær pluss støvler er tingen disse dager.

Vi sikter oss inn mot Golleneset fyr.
Fin tur med mange retur-muligheter for ĂĽ kanskje ikke gĂĽ samme veien tilbake.

Selv om det nü viser seg at høsten tar litt tak, er det mye vakkert ute.

Jeg elsker høsten <3


Golleneset fyr


SPLASH!

Bestemmer meg for ĂĽ ta av og gĂĽ litt oppover fjellsiden for ĂĽ endre litt pĂĽ returen hjem.


Her kan bĂĽde jeg og hund vandre i stillheten.
Det eneste vi hører er vind og fugler og havet.
Og sau som breker her og der.
Roen.
Sansene.


Det er opplett på hele turen vår 🙂


NĂĽ, mens jeg sitter her og skriver dette innlegget, pisker regnet mot vinduene.

NĂĽ er det bare resten av dagen igjen <3
Man kan bli sentimental av mindre………..
Jeg fikk nettopp vite at en dame jeg likte veldig godt, ikke er her pĂĽ jorden lenger.
En dame med en god alder er borte.
SĂĽnn er livet.

Ta vare pĂĽ hverandre der ute!

 

 

 

#naturbilder #shetlandsheepdog #fotografering #liveterbestute #utpüturaldrisur #gollenesetfyr #hobbyfotograf #blogg #lørdag

 

14 kommentarer
    1. Været slo brått om skjønner jeg, og over det ganske land 🙂 Men Leia har ei trofast matmor som ikke slår om i det hele tatt med å legge ut på tur 🙂 Og masse flotte bilder igjen 🙂 Nyt lørdag og helg. Håper det blir flere stunder med opplett for dere 🙂

    2. en vakker tur,frisk og godt ute nĂĽ ike spesielt kaldt heller .
      Regner nü ja ,men det ble süpass opplett her ogsü att jeg rakk ü rydde litt i hagen før neste regnskur .Her bakes det kake til neste helg,tenker det blir nok neste uke da jeg har flere ting jeg skal lage og i tillegg ha besøk en uke :=)koslige bilder av deg.
      Trist nĂĽr noen gĂĽr bort,men desverre er livet slik ja

    3. Man kan vĂŚre heldig ja…og treffe en periode med opplett…deilig det..og da føler man seg heldig…jeg gikk i litt duskregn..men det er helt greit…Flotte bilder! og trist med damen du kjente da…og ja..ta vare pĂĽ hverandre…man vet ikke hva morgendagen bringer….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg