karidansen

Når man slår to fluer i en
smekk.

Og jeg møter 
KARIDANSEN

For etter møtet med frodith, har jeg avtalt å møte karidansen.
Og dette er om en liten time denne søndags ettermiddag/kvelden.

Så jeg tar meg en liten rusletur i 
Karl Johan`s gate før treffet med Kari.
For jeg er spent må vite.
Har ikke truffet henne før, men har laget meg et bilde av henne da 😀

Turist!



Jepsipepsi……………..


Så lekkert bilde han lager.
Det var mange flotte til salgs, men jeg kjøpte ikke noe jeg da….

Nå har jeg stilt meg opp ved Tigeren – og inngangen til restaurantene.
Har full oversikt når Karidansen skal komme – men plutselig der står hun rett ved min side i samme inngange…… hehehehe jeg klarte ikke lure henne nei!

Så herlig dame da!

Jeg kan egentlig ikke få sagt det bra nok, men hun er herlig sprudlende.
Iallefall den tiden vi fikk sammen – og praten gjekk og selfiene bare haglet inn 🙂


Jeg tok sjangsen og fikk en forbipasserende til å ta bilde av oss 🙂


#selfie


Tror vi flira hele tiden ……………..


Vi tar endatil heis og #heisselfie


Amen liksom…………….   😀

Så der har du oss og treffet vårt.
Mye prat og bilder på kort tid.

Veldig glad for at jeg fikk truffet også Kari på denne Oslo-turen min.

Og jeg er sikker på at også VI kommer til å treffes igjen 😀

Tusen takk  karidansen  🙂

#bloggvenner #blogg #bloggtreff #fotografering #bilderpåblogg #sommeriOslo #oslo 

24 kommentarer

Siste innlegg