solliv

Jeg møter 
SOLVEIG
som har bloggen

Solliv
og om du klikker på navnet over, kommer du inn til innlegget hun hadde om vårt møte 🙂

Jeg har skrevet med Solveig på “bakrommet” og føler jeg kjente henne bitte litte granne FØR møtet i Oslo.
Vi planla litt om jeg skulle komme til henne eller hun til Oslo.
I og med at ferien min ble lagt til Aurskog hos min gode venninne, Laila, og hun skulle jobbe – var ferdig med ferien sin, så da ble det til at jeg dro til Oslo når Laila var på jobb.
En travel ferie blei det…..
Men SÅ artig å møte bloggere da gitt 🙂

Og Solveig/solliv er en herlig dame.
Lørdagen var i boks og vi skulle møtes ved Tigeren sünn ved 16.00 tiden.

Spennende er det alltid når man skal treffe mennesker man ikke i det hele tatt har truffet før – og plutselig så bare stod hun der – rett foran meg, og strålte.


Og #selfie er obligatorisk – iallefall når jeg er til stede  heheheheeh

Her er vi 😀

Vi ruser litt rundt, og koser oss i varmen.

Tar oss noe å drikke på veien mot Aker brygge, men det fikk jeg ikke tatt noe bilde av 😀

Men pĂĽ veien var det mye ĂĽ fotografere

Bobler og glade barn 🙂

SĂĽ stilige bobler da!
Vi ble helt betatt av alle de store som svevet avgårde……

Men, vi er sultne og må finne oss en plass å spise 🙂


Men nei…..
Sukkerspinn blir alt for søtt   hehehehe

Vi gür inn pü restauranten, 
LOUISE

Og vi spiser fisk…..
Og fiskesuppe …
Og noe godt i glasset….


Mmmmmmmmmmmm godt ja!

Og før vi gür derfra sü für jeg gave av Solveig.
Lekre fargerike brikker hun har heklet 😀
TUSEN TAKK!

Vi rusler ut pĂĽ bryggen igjen og der stĂĽr det en mĂĽke sĂĽ fint

Vi rusler videre og til Tjuvholmen for ĂĽ se pĂĽ livet.

Det er varmt og fint og folket er ute og bader.

Solveig hadde badetøy med – men ikke jeg…..
SĂĽ vi droppet det.

Så blir det dessert før vi rusler mot sentralstasjonen og Solveigs tur hjemover mot Fredrikstad 🙂

Et herlig møte!!

Det er lørdagskvelden sin det, med herlig bloggtreff.

Vi sees vi, Solveig!

 

 

 

 

#bloggtreff #bilderpĂĽblogg #akerbrygge #tjuvholmen #sommer #blogg #fotografering #bloggvenner #hobbyfotograf #sommerferie

 

26 kommentarer

Siste innlegg