torsdag

Og en tur med hunden i büde opplett og IKKE opplett formiddags-vèr.

Vi gĂĽr inn gjennom stranda.

Sau passer sine voksne lamb og tramper i veien nĂĽr vi nĂŚrmer oss, og jeg tror ikke jeg liker sau lenger.
For de vil rett og slett stange bĂĽde hund og menneske ned.

Men men….. vi overlevde turen!


Dei fulgte rett og slett etter meg og hunden 🙁
Veldig brysk/sint mor som passet på sine ” små lamb”  :/


Enda til en måse som skit………….


Vi er tilbake i bygda og nyslått gress – herlig lukt….. siger mot meg og fører meg tilbake til 1970 tallet og de glade barneår 🙂
Sukk………
Minner <3

Så gjekk dagen til shopping og greier…….
Pakker litt…
Koffert…
Kanskje det blir ut på tur….
Planen er lagt….


SĂĽ har jeg kommet meg til ĂĽ se pĂĽ sesong 6 her.
Dette er en knallgod serie på Netflix 😀

Take care!

 

 

 

#sau #lamb #natur #kufelle #regn #torsdag #sommer #august #hobbyfotografering #foto #bilderpĂĽblogg

 

16 kommentarer
    1. Lekre bilder, men fryktelig skumle sauer der du bor da…. hmmm….. jaja, de vil vel vokte sine smĂĽ for skumlinger som mennesker og hund……. klem <3

    2. Flott tur, tusen takk 🙂 Ja sauer er normalt ålreite dyr, men de passer på sine 🙂 Vi var ute på en liten sykkeltur idag og traff på en løs hund, en husky. Den snudde og begynte å følge etter madammen. Hun ble redd og satte i et hyl. Hunden bråstoppa og satt der og så etter oss. Jeg måtte le.. men frykt skal man ikke le av. Nå ble jeg litt spent her.. har jo pakket i koffert i dag selv jo. I morgen stikker vi av til Skellefteå i noen dager 🙂 Men venter med å ønske deg god tur .. eller kan jo gjøre det forsåvidt. Ut på tur drar du jo uansett.. med eller uten koffert 🙂

    3. dedicat: Ja redsle skal man ikke kimse med 🙂 Da vil jeg ønske deg og madammen god tur dit dere skal 🙂 Og ja jeg skal pĂĽ litt ferie og kommer nok til ĂĽ treffe kjekke folk – gleder meeg!! klem

    4. fruensvilje.blogg .no: Ja det er alltid godt ĂĽ komme seg vekk 🙂 Det er sĂĽ godt nĂĽr man vet at det ikke venter halvferdig arbeid hjemme…………….. da kan man dra med god samvittighet 🙂

    5. Margrethe: Ja jeg liker de ikke nĂĽr de sikter seg inn pĂĽ oss for rett og slett stange oss ned…… Det har skjedd en gang før, at Leia har blitt stanget ned. De forsvarer lamba sine,,,,,,,,,, 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg