tilbakeblikk

LĂžrdag
og en tur rundt i bygda 
med hunden
LEIA 🙂


Jeg tar pÄ #vendelagenseren
da det er overskyet/skodde nÄr jeg rusler avgÄrde
..
Men, etter hvert sÄ skinner sola igjennom gitt.

Det blir en herlig tur, og jeg stikker innom broderen og samboer pĂ„ veien, og slĂ„r av en prat og drikker litt kaffe 😀


SĂ„ blei det litt i varmeste laget med #vendelagenser etter hvert, men helt ok Ă„ gĂ„ i genser og shorts 🙂

Hjemover og bruke litt hÞytrykksspyler sÄ det fÄr tÞrke og klart for maling.

Men jeg har sett litt pÄ tilbakeblikk ogsÄ.
Noen hadde vért inne og lest et innlegg fra 14. juli 2015 – og det er jo en stund siden, og jeg blei nysgjerrig.
Hva gjorde jeg 14. juli 2015?

Joda, det kan du se her, og jeg tok liksÄgodt alle tre Ära som har gÄtt.


14. juli 2015

14. juli 2015

14. juli 2016

14. juli 2017
 


Artig med slike tilbakeblikk.
Forskjellige fjellturer og andre turer 🙂

Gode minner!


 

 

 

#tilbakeblikk #bygda #naustrekke #shetlandsheepdog #selfie #minner #kvalsvika #lĂžrdag

16 kommentarer

Siste innlegg