genser

STRIKK ER GØY

Bestillte denne genseren som “moderen” skulle strikke til meg, for jeg syntes det var for mye mønster i den.
Moderen blir fort sliten i armene nĂĽr hun strikker, sĂĽ det gjekk seint, mente hun.
Jeg manglet strikk til en nattevakt og da ble vi enige om at jeg tok over ĂĽ strikke den ferdig.
Jeg tok over like før ermene skal strikkes pü og mønster starter oppe, sü det ble litt jobb, men gøy.
FOr jeg fikk det til!!!



Jeg har tatt over og begynt strikke.
Det var noen omganger pü büde ermer og bol før de skulle strikkes sammen.


Feller av rundt halsen.
Tenk, jeg er ferdig med genseren 😀

Iallefall nesten.
Mü prøve den før jeg fester trü og damper den.


Blir bra dette her ja.


Den kjedeligste jobben når det er MYE trå som skal festes 😀

Men, nå er det ferdig dampet og klar til bruk 🙂

Herlig med strikkegensere!

 

 

 

#strikke #hobbystrikk #genser #mønster #retrofarger #handarbeid #gøyüstrikke

22 kommentarer

Siste innlegg