og dagen gÄr

Tidlig oppe og hopper
.
Til Ålesund dagkirurg og lĂžfte litt pĂ„ Ăžyenbryna


.

MĂžter mi gode venninne, Marita, i kafeterian pĂ„ sykehuset 1,5 time fĂžr jeg mĂ„ melde meg 🙂
Jeg hadde noe jeg mÄtte levere til henne, og da ville hun mÞte meg pÄ sykehuset.
Koselig 😀
Vi kosa oss med kaffe og god prat.

SÄ  .
Grudde meg ikke sÄ mye denne gangen, da jeg har tatt Þyelokka en gang fÞr.
Men pustet bare i Ăžvre luftveier og ble bare mere og mere nervĂžs etter hvert som tiden gjekk.
NĂ„ er det over og dette skal jeg nok ikke gjĂžre flere ganger.
Eller
..
Om Ăžynene ikke kan Ă„pnes fordi det henger foran
..
Da gjĂžr jeg det igjen!


KjĂžpte nye solbriller som skulle dekke hele omrĂ„det til over Ăžyenbryn, og det fikk jeg 🙂
Et par snapchat-selfier her :

Hjem til hund og katt og gi de mat, og lufte hund og menneske.

Det kommer mye vÚr i vÄr retning utover i uken.
Regn fĂ„r vi en god del av – og vi fĂ„r ogsĂ„ FULL STORM pĂ„ torsdag.
SÄ her er det bare Ä stÄlsette seg.
Er ikke vant til dĂ„rlig vĂšr lenger 🙂
Men regnet er kjĂŠrkomment!

Og trÊrne bugner av blomster som skal bli til 
rognebĂŠr.
Hva nÄ enn det betydde. 
Enten slik eller sÄnn


.
Det var vel slik at treet ikke bÊrer en tung bÞr to ganger, sÄ mye rognebÊr betyr lite snÞ og kald vinter



Men det har jo ogsĂ„ hendt at det motsatte har skjedd 😀

 


Sov litt dÄrlig i natt, sÄ blir tidlig kveld her tenker jeg.
HÄper bare jeg ikke blir sÄ blÄ som sist.
Dette var ikke et sÄ stort inngrep, sÄ det er lov Ä hÄpe.
Ellers begynner bedÞvelsen virkelig Ä gÄ ut nÄ, og jeg kjenner at det er gjort noe 
.
Men det gÄr nok over.

#snapchatselfie #ÞyenbrynlÞft #natur #blomster #tirsdag #fotografering #hobbyfotograf  #rognebÊrtre #blogg

18 kommentarer
    1. frodith: 🙂 Ja………. jeg kunne valgt Ă„ IKKE gjĂžre dette inngrepet, men legen jeg var hos fortalte jo meg at jeg har TO problem; Ăžyelokk og Ăžyenbryn…………… tunge…………… og mente jeg burde gjĂžre det. Og da hengte jeg meg opp i det. Og nĂ„ er det gjort. SĂ„ fĂ„r jeg bare tĂ„le det som kommer. Jeg er iallefall ikke sĂ„ hoven som sist 😀

    2. Stilige briller, og sikkert godt Ă„ fĂ„ fiksa det du skulle! Kos deg med vĂŠr etterhvert, og ja, vi er jo bare vant til sol og varme nĂ„…. 🙂

    3. Uff, og uff….er vel fare for noe reale blĂ„veiser nĂ„ ja…hihihi…Men man mĂ„ lide for skjĂžnnheten…selv om du jo var skjĂžnn fĂžr dette ogsĂ„ da….;-) God bedring og lykke til! Flotte bilder! ha en sĂ„ god kveld du kan! med to vonde Ăžyne…

    4. Du verden,, det var en iĂžynefallende innholdsrik dag for deg 😀 Spennende,, HĂ„per ikke vĂŠrgudene blir for krakilske der i vest fremover. Her i Dalen kan vi fort merke endringer i vest, men er jo ei gryte mellom fjella. SĂ„ det kan vĂŠre veldig lokalt 🙂

    5. SĂ„ tĂžff du er, og sĂ„ fine briller….de var skikkelig kule…hot hot hot….du fĂ„r krype til kĂžys og slappe av i kveld…natt.

    6. Jeg synes du er tĂžff som gjĂžr det. Kjenner flere som har lĂžftet Ăžyelokkene, men vet ikke om noen som har gjort det samme med bryna. Jeg har tunge Ăžyelokk og bryn sjĂžl. Ser ikke bort fra at jeg gjĂžr noe med det, for jeg rynker mye i panna for Ă„ kompensere for det! 🙂

    7. karidansen: Ja nĂ„ er det veien framover 🙂 heheheh fĂžler det gĂ„r helt fint dette. Fint arbeid har de gjort pĂ„ sykehsuet og forelĂžbig er jeg ikke blĂ„ heller 🙂 SĂ„ jeg kan med trygghet gĂ„ i butikker om det er noe jeg trenger, i dag. Ja jeg har fĂžlt en tyngde pĂ„ hĂžyre Ăžye som har plaget meg selv om jeg tok Ăžyelokka. Kommentarene er at jeg har fĂ„tt et Ă„pnere blikk 😀

    8. Stilige briller da, som ikke viser hva du har gjort. HĂ„per du klarer deg fint ute blĂ„merker. Ha en vakker dag og ta det lekkert! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg