mestring

Og turen blir til
.

NÄr man vÄkner og er stokk hakke stiv i ryggen.
Kanskje litt sliten etter to nattevakter



Kroppen er nok litt ekstra nede pga nordavind og kald vind i tillegg.

Ja, kroppen lever sitt eget liv.
Kroniker


MĂ„ leve med

.
OK

SÄ er det bare Ä moe seg til Ä komme seg ut pÄ tur.
Menneske og hund.
Tar pĂ„ joggesko og merker at akkurat disse joggeskoa jeg bruker til turer langs veien er begynt Ă„ takke for seg 🙂

Og de joggeskoa gjekk pÄ tur uten plan i dag.

Og som ofte blir turen til underveis.

Golleneset var i tankene og det ble tur dit, men det som ikke var planlagt, var turen opp fra Golleneset til Okla.

Jeg tenkte som sÄ at jeg mÄ gÄ litt oppoverbakke med denne kroppen.
Men i dag fĂžltes det som kroppen gjekk ved siden av.
FÞlte at kneskÄla gjekk innover isteden for utover, var skjelven og uoppmerksom.
Noen nesten-uhell pÄ turen; lÞs grus og ubalanse.

Men man vil sÄ gjerne og turen ble fullfÞrt.

JEPSIPEPSI!
Titt gjerne innom lenken 
 

KOM I FORM MED NRF

Her er dagens bilder, og apropo

 rognebér

Det bugner av blomster pÄ trÊrne og det kommer til Ä renne over av rognebÊr!


Og oppover det gĂ„r 🙂


Oppe den fþrste bratte bakken i fjellsiden – og bare nyter en liten pust i bakken 🙂

Og her svever det en flott þrn over oss, og forbi 🙂


Det er godt Ă„ kjenne at man er til.
Selv om fÞttene trÄkker feil og ikke fÞlger helt med hodet i dag.


SĂ„ er vi oppe!
OKLA

Og det er fristende Ä skulle gÄ hele fjellet til endes, men jeg kjenner min begrensning av og til, og i dag vandrer vi fra Okla og ned i den vakre dalen.


Det mÄ jo bare bli bilder og mange bilder.
Klarer ikke la vĂŠre Ă„ knipse av natur og hund og selfier og bla bla 🙂


Skodda fyker over hodet pĂ„ oss men vi er fornĂžyde med tur i dag 😀

LIVET ER HERLIG!

 

 

 

#mestring #kronisk #fibromyalgi #revmatisk #skoliose #benskjÞrhet #trening #nrf #komiformmednrf  #artrose #okla #gollenesetfyr #tenkepositivt #selfie

14 kommentarer
    1. solliv: Tusen takk 😀 Fin fin dag til deg ogsĂ„. Skal snart lage meg selv litt taco her 🙂 Koser meg pĂ„ en lĂžrdagskveld selv om jeg er alene 😀 Hadde jeg ikke likt mitt eget selskap da vet ikke jeg 😀
      God kveld til deg 🙂

    2. Nydelige turbilder ..Og ja jeg vet du har dine utfordringer…men kommer deg ut pĂ„ tur til tross for det…man mĂ„ fylle pĂ„ med ting som gjĂžr godt sĂ„nn i lengden ..Klem <3

    3. annebe: Ja pĂ„fyll er viktig 🙂 Men noen dager er mere elendige enn andre og jeg har bare lyst Ă„ IKKE gjĂžre noe, men sĂ„ vet jeg jo at for min del er det godt Ă„ komme seg ut. Det er jo godt for alle det, men vi har alle vĂ„re utfordringer. Jeg er glad pĂ„ dine vegne at det gĂ„r fremover, selv om det er med smĂ„e skritt……………… jeg synes du er tĂžff, annebe og du er aktiv du. Jeg fĂ„r iallefall inntrykk av det 🙂 Og man skal jo ha det bra med seg selv og de nĂŠrmeste fĂžrst og fremst 🙂
      Ønsker deg god helg 😀
      klem

    4. Flotte bilder! og sĂ„ klart mĂ„ vi ta bilde av den nydelige naturen vi har..og de nydelige hundene vi har…skulle bare mangle…Ja jeg kjĂžpte meg nye sko i dag..som du sĂ„..og ble noe litt kraftige..fĂ„r heller bli litt varmt pĂ„ bena…og gĂ„ trygt…Ha en god kveld, og hĂ„per kroppen er mer pĂ„ lag..sliter om dagen jeg ogsĂ„…

    5. Veldig godt nÄr en likevel kommer seg ut pÄ tur slike dager :-)) Veldig flotte bilder sv turen din, hÄper resten av dagen er fin ogsÄ sÄ langt :-))

    6. Flott tur, flotte bilder, fint skrevet. <3 SĂ„ bra du klarte Ă„ fulfĂžre! En hverdagsseier! Kjempeviktig! Ha en fin sĂžndag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg