EU kontroll

I dag var det tiden for kontroll av bilen 🙂
EU-kontroll.

Og da må jeg til Ulsteinvik.

Så….
Leverte bilen til bilforhandleren og fikk beskjed at det tok sånn ca 1 time……….
Jeg ville gå litt rundt å titte, sa jeg, og skulle være tilbake om en time.

Og den rundt-tittingen endte nesten i en fjelltur den, gitt.

Ikke det at jeg var kledd for fjelltur i dag…..
Men pytsan…………
Jeg har klær og sko som tåler litt.

Litt skodderegn og vind………
Men herligheten så herlig og flott!


Og turen gjekk til 
Varleitesvingen og forbi. 

Jeg oppdaget at jeg har gått her før.
Jeg har IKKE stedsans….
Så jeg gjekk feil ved returen, men, tur blei det.


Og det flotte jeg nevnte, er #myrulla som bare lå som et teppe her oppe i fjellet.


Så er det tilbakeveien som jeg rotet meg litt bort i……..

Så var jeg på en kaffe/lunsj-date med kjæresten til min eldste sønn, Patrick.

So fare, den perfekte dagen 🙂

Men, mye gjenstår.
Og nå skal vi snart møte for utendørs fotografering med koret mitt 😀
I kjoler!

GØY!

 

 

 

#tirsdag #utetid #blogg #fotografering 

 

24 kommentarer

Siste innlegg