flÄtt

HUNDEN LEIA

SÄ er det den tiden igjen, at flÄtten kommer krypende frem.
Og jeg har skaffet “flĂ„tt-halsbĂ„nd” til Leia.

Dette hadde hun i fjor ogsÄ, og det fungerte fint.
Dette virker i ca 8 mnd.

Jeg har lest et sted at “Olivenolje” er med pĂ„ Ă„ stĂžte vekk flĂ„tt, sĂ„ det fĂ„r bĂ„de hund og katt en dĂŠsj av over tĂžrrforet bĂ„de titt og ofte.
Ingen skade skjedd iallefall, og mÄ si at Mr Sniff ikke har hatt flÄtt siste Äret
 Jo kanskje et par


. men det er sÄnt som lett fjernes.

Her er flĂ„tt-halsbĂ„ndet til Leia 🙂
 

Leia er 1 Ă„r og 5 mnd – like rundt hjĂžrnet.
Fine turvennen 🙂

 

 

 

#flÄtthalsband #flÄtt #hund #hundenLeia #shetlandsheepdog #blogg #olivenolje  #Leiashetlandsheepdog #hobbyfotograf #bilder #foto #fotoblogg #turvenn

8 kommentarer
    1. Nydelig pelsvenn <3 Lunvik fÄr en tablett, den holder hele sesongen - og han fikk ikke en eneste flÄtt i fjor. Fint nÄr man finner et produkt som virker for vennene vÄre, flÄtt er ikke godt for dem Ä fÄ =( Syns ikke det var no moro jeg heller =)

    2. SĂ„ fint med beskyttelse. Kanskje vi mennesker skulle ha sĂ„nne bĂ„nd rundt ankelen, sĂ„ slapp vi unna litt av flotten ogsĂ„ kanskje 🙂

    3. Jeg har aldri prĂžvd de halsbĂ„ndene…jeg har bare brukt den flĂ„tt pillen…og den funker veldig bra…men er jo ikke sĂ„ dyr for mine smĂ„…blir dyrere jo flere kg hundene veier…Har hĂžrt at disse kort hĂ„rede fort kan reagere pĂ„ halsbĂ„nd..men de utvikler seg vel de ogsĂ„..Tar du av henne det nĂ„r dere er inne? eller er det pĂ„ hele tiden? Lykke til, og hĂ„per det hjelper! HATER flĂ„tten! gruer meg….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg